urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

Presentation av mina Tärnor

Av Emma - 12 december 2011 11:47

Så kan berätta öite om mina tärnor dom som kommer att vara tärnor är Vivan, Sanna och Mia. Med andra ord min tre bästa kompisar och helt underbara såna. Vivan har jag känt sen jag var 16-17 år, vi träffades hos en gemensam kompis dock så pratade vi inte med varndra den kvällen för Vivan hälsade inte på mig och jag bestämmande mig för att då gillar jag inte henne hahha, men så blev inte fallet några veckor senare så blev de att vi skulle kolla på joddla med Siw i törringe och då sa de klick och sen dess har vi varit vänner och hålls ihop genom allt :) Sanna, har jag känt sedan jag vi 7 år eller något sånt, våra mammor jobbade ihop så de blev att vi träffades en hel del och lekte och så. Sen belv de ett upphäll på väldigt många år med förra året tog vi upp kontakten igen och sen dess har vi i princip pratat varje dag och ses ett flertal gånger i veckan :) Och sen har vi Mia kvar, henne har jag känt sedan jag var 17 hon gick i samma klass som en gamla kompis till mig och träffade men Lisa så var självklart Mia med. Och på den vägen är de vi har bara blivit bättre och bättre kompisar och har så sjukt ball ihop varje gång vi träffas sen har vi ju även gjort en hel del sjuka grejor tillsammans hahha. Så med andra ord bättre tärnor får jag leta efter det är tre. Pärlor

 
 
Ingen bild

Ellie

12 december 2011 23:53

Inte mig något emot, ta inte illa vid, men att vara din brudtärna är inget jag önskat eller vill! Har redan en bokning som brudtärna till min bästa kompis =)

 
Sannixen- mamma till timmie

Sannixen- mamma till timmie

12 december 2011 23:58

Naw du är underbar gumman <3 jätte glad att du frågade mig :)

http://Sannixen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards