urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 5 september 2013

Varför lyssnar jag inte?

Av Emma - 5 september 2013 21:19

Brukar inte gnälla eller klaga men fan vad jag fryser. Ligger nerbäddad i soffan men mitt vintertäke och skakar. Mår inte 100% men blir säkert bra med massa sömn och en kopp te nu och en slappe helg.

Har fyra timmars jobb imorgon, sen är jag ledig och Jonas har ingen match så ska bara ta det lungt och njuta av varandra känner jag.
Jag har ju en förmåga att ta på mig lite för mycket och planera och fixa lite för mycket och det är antagligen det jag gjort det senaste tiden eller rättare sagt hela sommaren så därför får jag såna här baksmällar. Så jag har bara mig själv att skylla. Så att rekommendera
1: njut av sommaren stressa inte
2: kom inte på att du skall renovera köket och sen lägga ut lägenheten till försäljning (detta på loppet inom 1dag, idéerna då allså) och allt som allt skall detta fixas på loppet inom 2 veckor....
3: lär dig lyssna på dina vänner din familj ja alla i din omgivning när dom säger ta det lungt
4: sälj inte sin egen lägenhet samtidigt som någon annan i familjen...
5: lyssna på din krop när du märker att det är något som börjar bli för mycket, jag lovar den säger ifrån om man bara hade lyssnat på den...
6: låter väl lite så men ät rätt som alla tjatar och säger man ska göra kroppen behöver som vi alla vet näring och vitaminer

Sen sist men inte minst, njut av litet stressa inte igenom det. Ingen mår bra av de.


Så ja jobb imorgon som ni som följer mig vet att jag älskar sen ska jag njuta med min man hela helgen.

Jag nerbäddad i soffan

Sjukt snyggt bh set som kommit in på jobb i love it #twilfit

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards