urenbrudssynvinkel

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma - 27 februari 2012 22:07

Jag får nog ligga lågt med mitt bröloppsprat ett tag. Har haft mardrömmar om bröllopet hela helgen i allt från att klänningen inte är bra till att jag har försvunnit och inte kommit till kyrkan och att Jonas inte kommit till kyrkan och att mina tärnor varit helt hysteriska vad ska man stänga. Nej utan bröllopsprat nu ett par dagar och de gäller bloggen med. Så vi höres om ett par dagar :) puss Emma

Av Emma - 26 februari 2012 22:38

Full helg med massa grejor att hitta på därför får bliggen lida. Har varit lite bröllop med denna Glenmark har väl egentligenn inte mycket att skriva. Så de blir lite fler rader i morgon :) puss Emma

Av Emma - 23 februari 2012 14:14

Då börjar jag med så de som så många andra skrivit idag :) grattis till Victoria och Daniel och deras lilla prinsessa. Ser måste Kari länka till en låt jag hörde på glee igår och jag måste säga att hon sjunger denna låten sjukt bra inte många som ens kan ta en ton i den låten http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=SE#/watch?v=_kZO6smypHw Fick även ett tips idag på att där fanns en bröllopsålaneringsbok på Ica maxi så de skall jag kolla in tack så jätte mycket Madde för tipset :) puss Emma

Av Emma - 22 februari 2012 21:53

Var och blev sminkad idag på http://wellnessroom.se/ super bra ställe och jag blev jätte nöjd. Super duktig och ja stället var helt underbart. Så ska ni bli sminkade någonstans eller någon annan behandling är detta stället något jag rekommenderar :) sen åter igen snäll rösta på mig inne på www.alltonbrollop.se puss Emma

Av Emma - 22 februari 2012 19:38

http://www.alltombrollop.com/taevla/omslagsmodell2012.aspx Hade blivit super glad om ni röstade på mig du kan vinna en hushållsasistent. Tror jag har nummer 309 rad45 längst ut och har rosahalsduk svart kofta och beige klänning så rösta snäll och be alla andra med. Att rösta så blir jag super glad och jag tackar på förväg :) Puss emma

Av Emma - 21 februari 2012 16:59

Lite bh tips från twilfit NYTT FRÅN TWILFITNu är det bh-veckor på Twilfit! Fråga oss så får du bh-garanti. Vi hjälper dig hitta rätt bh under festen, vardagen och helgen. Visste du att rätt bh ofta är hemligheten bakom en snygg outfit? Ta med dig festklänningen, favorittoppen och vårblusen till butiken så hittar vi de bh-modeller som framhäver dina outfits på bästa sätt. Välkommen! Glöm i te rösta på mig inne på www.alltombrollop.se

Av Emma - 21 februari 2012 16:36

Ska tillägga att jag är ganska långt ner på listan och har en rosahalsduk och sen svart kosta och en typ beige klänning

Av Emma - 21 februari 2012 16:31

Allt om bröllop har en tävling på sin hemsida , där man skall rösta fram omslagsmodel så hade varit kul om ni röstade på mig :) http://www.alltombrollop.com/taevla/omslagsmodell2012.aspx

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards