urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Emma - 13 december 2011 14:09

Kul att de är så många som redan läser denna bloggen :) om jag skall var ärlig har de varit ganska bröllopsfritt idag:) men de gör inget för det kommer vara mycket bröllop sen :) men dock så i mitt huvud är de hela tiden tänk om bröllopet. Hur vi kan ha de var vi ska vara vilka skall bjudas hur stort litet skall de vara och vad tycker Jonas. Måste säga att at super glad att han med är engagerad i bröllopet och planeringen, sen är jag ju tjej och extrem men vi hoppas inte på att jag nlågon bridcilla för då får ni mer än gärna sätt mig på plats för de är inget jag vill vara ett bröllop skall vara kul att planera och en dag att se fram emot och inget måste. Sen kommer jag ju vara jätte nervös att något skall gå fel men man får tänka att om något skulle gå fel så lär man komma ihåg detta :) och enligt mig så de värsta som skulle kunna hända är att jag eller Jonas inte dyker upp till kyrkan för vi fått kalla fötter. Puss Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards