urenbrudssynvinkel

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma - 30 juli 2012 10:20

Här kommer en bild på min cape :)

Då jag fotar med min iPad är ju inte bilderna dom bästa....

Av Emma - 29 juli 2012 22:42

Då har två ny badade katter. Satt hör i sängen och gick igenom lite bröllop och så ska Jonas gå ut i köket och ser att hanniball dra rumpan efter sig på golvet.... Och ja där satt världens bajs klump så de var bara i med han i duschen och sen Oskar med. Dock behövde vi bada dom men kankse inte kl tio på kvällen...

Så ja dom är rena och fina och man fick själv duscha med :p man blir ju ganska hårig när man håller dom när dom ska duscha....

Sen kan jag även tipsa om till alla er med håriga djur. På marknader säljer dom någon typ av handduk eller trasa eller vad man ska säga och den suger åt sig grymt med vatten dom är blåa tror dom bara finns i den färgen men är inte säker. Men kan säga att de är en av de bästa investeringar vi gjort och dom är inte så dyra heller men ja helt grymma.


Puss
Emma

Av Emma - 29 juli 2012 20:53

Bröllops planering ;) undra vem som haft turen och hamna på postit lappar ?

Puss Emma

Av Emma - 28 juli 2012 15:19

Snabbis inlägg :) var hemma hos Andreas igår och åt middag med han och Mii sen blev de lite fest på kvällen super kul och massa trevliga människor :)

Idag är de jobb som gäller och sen ikväll är de grisfest :)

Blev en av de nya tröjerna idag som klädsel :) dock ser man inte jätte mycket av tröjan men än då sen blev de nytt lack på mina naglar med

Av Emma - 27 juli 2012 13:03

Blev klar med tvätten :) eller ja nästan hade ju glömt satta igång vattnet.... Menmen så är de så vi får tvätta lite till i,oron. Har varit iväg med Bengt och köpt en cape till bröllopet och säger bara Gus så fin den är är mega nöjd helt underbar är den :) så jag tackar mormor och Bengt som jag fick den av :)
Nu får vi se vad resten av dagen bjuder på ;)

Så vad tycker ni om den det är typ så som den ser ut på bilderna som den ser ut :)


Av Emma - 27 juli 2012 08:51

Då sitter man i tvätt stugan och väntar på att tvätten skall bli klar. Så jag passar på att blogga lite . Ionsdags var jag hemma hos Sanna på kvällen o h pratade lite skit och så o h på dagen var de jobb som gällde. Igår var de stranden hela dagen med Mia och massa goda bullar och frukt badade en hel del. Och idag ser man ut som en kräfta ;) efter stranden blev de ett varv till rusta och köpa en ny sol stol och sen till stadium Jonas hade pengar kvar sen han fyllde år och hittade ett par skor och jag var ju inte sen med att snappa upp att köpte man fem rea plagg fick man de för halv priset och han skor var med på rea så jag kollade runt lite och hittade fyra grejor så de blev till och med billigare än hans skor inte illa så se var hans skor och mina grejor var på köpet :) efter de en sväng till mormor och Bengt och där efter hem till vivan som har börjat att sälja tapuweare eller hur de nu stavas så de var en toppen
dag. Så för att sammanfatta onsdag och torsdag och har träffat tre av de bästa :) igår när jag var hos vivan träffade jag även Sara som alltid att en glad och trevlig prick :) så blev en del bröllops prat med henne och lite prat om bakning :) tvätten är klar nu så får fixa den. Puss Emma


På bilderna flipflop jag köpte och på mig i tvättstugan. :p

Av Emma - 27 juli 2012 08:49

Då sitter man i tvätt stugan och väntar på att tvätten skall bli klar. Så jag passar på att blogga lite . Ionsdags var jag hemma hos Sanna på kvällen o h pratade lite skit och så o h på dagen var de jobb som gällde. Igår var de stranden hela dagen med Mia och massa goda bullar och frukt badade en hel del. Och idag ser man ut som en kräfta ;) efter stranden blev de ett varv till rusta och köpa en ny sol stol och sen till stadium Jonas hade pengar kvar sen han fyllde år och hittade ett par skor och jag var ju inte sen med att snappa upp att köpte man fem rea plagg fick man de för halv priset och han skor var med på rea så jag kollade runt lite och hittade fyra grejor så de blev till och med billigare än hans skor inte illa så se var hans skor och mina grejor var på köpet :) efter de en sväng till mormor och Bengt och där efter hem till vivan som har börjat att sälja tapuweare eller hur de nu stavas så de var en toppen
dag. Så för att sammanfatta onsdag och torsdag och har träffat tre av de bästa :) igår när jag var hos vivan träffade jag även Sara som alltid att en glad och trevlig prick :) så blev en del bröllops prat med henne och lite prat om bakning :) tvätten är klar nu så får fixa den. Puss Emma


På bilderna flipflop jag köpte och på mig i tvättstugan. :p

Av Emma - 27 juli 2012 08:21

Då sitter man i tvätt stugan och väntar på att tvätten skall bli klar. Så jag passar på att blogga lite . Ionsdags var jag hemma hos Sanna på kvällen o h pratade lite skit och så o h på dagen var de jobb som gällde. Igår var de stranden hela dagen med Mia och massa goda bullar och frukt badade en hel del. Och idag ser man ut som en kräfta ;) efter stranden blev de ett varv till rusta och köpa en ny sol stol och sen till stadium Jonas hade pengar kvar sen han fyllde år och hittade ett par skor och jag var ju inte sen med att snappa upp att köpte man fem rea plagg fick man de för halv priset och han skor var med på rea så jag kollade runt lite och hittade fyra grejor så de blev till och med billigare än hans skor inte illa så se var hans skor och mina grejor var på köpet :) efter de en sväng till mormor och Bengt och där efter hem till vivan som har börjat att sälja tapuweare eller hur de nu stavas så de var en toppen dag. Så för att sammanfatta onsdag och torsdag och har träffat tre av de bästa :) igår när jag var hos vivan träffade jag även Sara som alltid att en glad och trevlig prick :) så blev en del bröllops prat med henne och lite prat om bakning :) tvätten är klar nu så får fixa den. Puss Emma


På bilderna flipflop jag köpte och på mig i tvättstugan. :p

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards