urenbrudssynvinkel

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma - 29 juni 2012 18:15

Ja då var de ett tag sen. Har inte hänt mycket alls på bröllopsfronten. Eller lite har bokat frisör kollat upp lite vad de gäller blommer början fila på hur inbjudningarna ska se ut och lite sånt :) men. Vi ska på bröllop i morgon så då lär jag ju bli helt bröllopsdagen igen och få massor av inspiration :) vilket är super nice:) sen nästa vecka har jag en bröllopstårta att göra :) så nu är de en del grejor som kretsar kring bröllop. Fast de ej är mitt eget sp är de lika kul och härligt att höra tjejer berätta om sina bröllop och sina planer kring bröllop :) helt underbart man blir så himla glad. :) puss Emma

Av Emma - 15 juni 2012 09:56

Då var frisören. Bokad :) så nice att ha de klart :) träffade Mia och Jessica på fridays igår och kollade fotboll men. Delen ju en hel del bröllopsprat. Jag berättare om frisören och att hon tycker jag ska sminka mig själv, då hon hade fixat en del brudar innan och dom som har blivit sminkade var offras dom som såg mest hemska ut. Så tänkte att ska gå på sån på make up stor och så kolla hur dom sminkar där. Puss Emma

Av Emma - 12 juni 2012 22:49

Mailar lite fotografer kollat in ett snyggt nattlinne på jobbet och funderat massor kring bröllopet och allt från frisör till makeup till ja allt.... Menmen. Sorry för den riktigt kassa uppdateringen men jobbar en del nu och hinner helt enkelt inte:) men ska försöka slänga in en rad eller två lite då och då :) puss Emma

Av Emma - 4 juni 2012 13:52

Blir en prommenix med Mia ikväll :) behövs att gå av sig en del och träna denna veckan efter helgens festande ;) men de var de lätt värt sjukt ball helg med jobb och fest :) har inte kommit någon vart alls med bröllopsplaneringen.... Men ska kolla upp denna veckan är ledig idag men ska bara slappa tänkte jag och vila upp mig så jag är på g resten av veckan:) dock som skrivit ska jag prommenixa med Mia :) känns som en bra start på veckan hon kankse kan ge någon bar tips känns som jag kommit av mig lite med bröllopsplanerna men dock viste jag ju att de inte skulle bli så mycket nu i sommar :) nej men ska fixa lite med bröllopet och min bröllopsbok så ska jag lägga upp någon bild till er på boken. Me like it säger jag bara :) ego japp men jag har tagit ut den bästa faktas från tidningar och sätter in det i en bok :) nice nice. Puss Emma

Av Emma - 4 juni 2012 13:52

Blir en prommenix med Mia ikväll :) behövs att gå av sig en del och träna denna veckan efter helgens festande ;) men de var de lätt värt sjukt ball helg med jobb och fest :) har inte kommit någon vart alls med bröllopsplaneringen.... Men ska kolla upp denna veckan är ledig idag men ska bara slappa tänkte jag och vila upp mig så jag är på g resten av veckan:) dock som skrivit ska jag prommenixa med Mia :) känns som en bra start på veckan hon kankse kan ge någon bar tips känns som jag kommit av mig lite med bröllopsplanerna men dock viste jag ju att de inte skulle bli så mycket nu i sommar :) nej men ska fixa lite med bröllopet och min bröllopsbok så ska jag lägga upp någon bild till er på boken. Me like it säger jag bara :) ego japp men jag har tagit ut den bästa faktas från tidningar och sätter in det i en bok :) nice nice. Puss Emma

Av Emma - 2 juni 2012 15:09

Måste sÄga att jag tycker det är ganska mysigt med regnet :) och att för min del gör de inte mig något om de regnar den dagen. Vi ska gifta oss. Visst man vill ha perfekt väder men huvudsaken är ju att vi båda säger ja i kyrkan och att våra nära och kära delar dagen med oss:) sen hade de ju varit underbart om de är helt vit och snöar lite när vi gifter oss men vad är dom oddsen? har dock hört att de ska betyda tur med regn i brudkronan så alla som gifter sig idag i regnet se de som tur och inte som något jävla väder :) puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards