urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Emma - 29 december 2011 23:49

Japp då har de varit lite prat om vilka som knall bjudas och jag och Jonas har gjort lite lister dock så blir jag inte klockare för det...... Hahha Menmen. De löser sig nog ska gå igenom de igen men vi fick iaf bort elva pers och de är inte elr dåligt :) var även. Så duktig idag så jag har köpt ett block där jag endast ska anteckna saker som rör bröllopet, kan vara bra med ett sådant så man har allt samlt på ett och samma ställe. Vi har även spånat lite mer på efternamn och kommit fram till iaf två stycken dock ska vi se om vi kommer på ett till sen är de bara att skicka in papper och se om vi blir godkända. Det ska man tydligen göra i god tid så de är bäst att göra det redan nu. Vet inte om jag skrivit de innan men vi kommer antagligen inte ta något av våra efternamn utan komma på ett helt eget då vi båda har så ovanliga och kan inte välja vems så känns detta bäst att göra. Puss Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards