urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Emma - 15 december 2011 23:11

Blev inget prat alls om bröllop nu ikväll. Har bara kollat film så nej . Menmen finns ju ännu tid ska se när Jonas går och lägger sig, gör han de nu snart blir de nog lite bröllopsprat. Men å andra sidan är de nog bättre att jag sover och drömmer om bröllop nu i natt istället för mina ögon går i kors... Hahhah . Lite frågor till er som läser hur hade ni tänkt när ni ska bjuda gäster? Vilka bjuder ni vilka är måsten och vilka bryr ni er ej om? Frågorna är ju många men tips och idéer är alltid. Välkomna. Sen just de detta kan jag med skriva kom jag på jag kan inte lägga upp bilder från min iPad så de är därför denna blogg ändå länge är helt bild fri. När vi skaffat ett virus program till vår kära data så blir de nog lite fler bilder eller om jag är hemma hos min mamma och skriver men så länge jag skriver från min iPad är de bilfritt. Men dock måste jag säga att för bara vara en blogg med tex så är de ju ändå några so. Kollar in den vilket gör mig glad. Mej usch kände att detta inte alls blev så mycket bröllop men ändå. Puss på er Emma

Av Emma - 15 december 2011 13:53

God dag :) hoppas ni har en lika bra dag som mig. Är inte mycket bröllop idag är på jobb men ikväll tänkte jag tag upp detta med efternamn igen med Jonas och se vad vi kan komma fram till. Känns som om de borde kunna Bli någoting bra av att jag något med båda våra efter namn man vi får se :) imorgon ska jag träffa visan en av mina tärnor men de kommer nog bli mest bebisprat känns e som. Hon har nästan precis blivit mamman till en liten söt flicka :) så bebis prat kommer garanterat bli :) sen funderar man ju hela tiden super mycket på vem man skall bjuda och icke skall bjuda och Oman ska ha bara en liten fest så att alla får. Komma till kyrkan men inte festen super jobbigt att tänka på allt devi har dock ändå 90 st på vår gäst lista och de känns väldigt mycket men ja jag har ju många syskon och alla dom har nästan tjej eller ja typ alla dom har tjej och barn så bara mina syskon med familjer blir 10-12 pers så känns ju som en hel del Menmen. Nej nu ska jag jobba igen :) puss Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards