urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Emma - 14 december 2011 22:26

Måste ju skriva ett snabbis inlägg. Super kul att de är så många som varit inne på denna sidan bloggen bara varit igång typ 3 dagar och redan är de en del. Man blir så glad när man bloggar då:) kvällen har inte varit så mycket bröllop eller en del har den pratade en del med mamma och de där med efternamnet och hon sa väl i te så mycket omred utan att de är ju min och Jonas grej typ så får se till att prata med min kära m2b om de hela :) dock är han mer inne på att de är jul och att vi ska upp till Stockholm än att prat bröllop just nu men. Emellan åt kommer han me med många idéer och tankar kring de. Vilket är helt underbart att även han är så. Märker att de är en del som tycker jag är tidigt ute men är jag de? Då klänningen skall beställas minst 6 månader innan. Man ska ju hitta den rätta med och sen ska inbjudningarna göra och dom skall ut sen. För att inte tala om alla bröllopsmässor som är ni i början av året båda bröllops guiden och allt om bröllop har mässa i januari/ februari någon gång. Sen känns de som om att planeringen skall rulla på. Ska ju även hitta klänningar till min underbara tärnor som ed skall vara fina den dagen och de känns inte som en lätt match men som tur är känns de som om dom har lite av samma stil och tycke vad de gäller klänningar vilket jag är glad för så de inte är tre helt olika smaker för då hade jag dött. Typ. Men korta inlägg blev ändå ganska långt. Hahha Menmen. Puss Emma

Av Emma - 14 december 2011 16:18

De där med efternamn? Svår fråga först tyckte jagde var självklart att ta Jonas, sen sa mamma ni kan ha dubbel vilket Jonas tyckte var en bra ide. Men så nu när jag tänkt på har jag inset att två efternamn. Är bara jobbig jag skriver mina signatur ganska mycket på jobb allsång en och sen hade de blivit ene de är för jobbigt. Nej jag tycker att vi kan komma på ett eget efternamn med våra bokstäver och när jag sa de till Jonas svarade han bara måste vi tänka på de nu och jag svarade ja hallå vi måste ju bestämma oss och ska vi komma på något själv så måste vi ju verkligen tänka på de nu. Menmen får väl jobba på de här med min m2b :) puss Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards