urenbrudssynvinkel

Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 29 november 2012 11:17

Lite skillnad på dessa bilderna. Även om de 2 år sen den första bilden är tagen men ändå. Har ju tappat en del, lite i ansiktet och kolla skillnaden på bh o bh säger bara TWILFIT är bara bäst när när gäller underkläder;)
Så ja egobild japp men stolt är man för att jag inte ser ut så längre :)

Av Emma - 28 november 2012 18:23

Vad tycks?

Av Emma - 28 november 2012 18:21

Då har det varit jobb igår och idag hela dagar :) vilket är jätte kul :)

Efter jobb igår träffade jag Mia och gick en sväng med henne. Träningen måste ju komma igång på allvar nu detta funkar inte vi var jätte duktiga innan sen hände något men nu ska vi på det igen :) så det kommer bli skit bra :)

Sen bara en månad idag till vi flyger till London ska bli så himla kul att träffa Gustav och Charlotte och att Mia och Richard ska med och även Jessica och Joakim kommer över och firar nyår. Kommer bli toppen ser verkligen fram emot det :)

Sen net nog med det bara 2 månader snart kvar till man är fru istället, det är sjukt riktigt sjukt. Men ja ska bli så kul och jag ser såå fram emot bröllops dagen. Dock är där lite grejor vi ligger back med men ja inget som vi inte hinner ikapp snabbt :) sen ska det bli så kul att med alla som kommer ner till Malmö. Längtar jätte mycket efter att Jenny ska komma ner då vi träffas så sällan men de ska bli så kul att hon kommer ner.

För er som vill se våra save the date så kan ni gå in här http://savethedate.bloggplatsen.se/


För ett tag sedan var vi på chantelle kväll med jobbet och då fick vi vars en bh för att prova. Och gissa om jag både blev glad och nöjd :) (bild kommer på den)

Har ju även passat på att köpa massa fint stickat siden nu på jobbet då vi har 20% på allt stickat siden och vill man skämma bort sin kropp är det just stickat siden du skall ha närmast huden. Värmer när du fryser och kyler när du är varm. Har nu underklänningar och även linne och shorts i de och jag bara älskar att ha de på mig känslan av det mjuka och sköna :) sen har jag även köpt ivory färgade typ leggings som jag tänkte ha under bröllopsklänningen om det är kallt ;) smart va?

Puss emma

Av Emma - 26 november 2012 16:57

Av Emma - 26 november 2012 16:32

Började dagen med frulle på kungsgatan med Mamma och Emma =) Jätte trevligt och alltid lika god frulle där =)


Efter de så åkte jag och mamma till maxi och vi körde förbi klaushallen så vi gick in där först och det blev en ny lampa till vardagsrummet eller ja lampa och lampa en kristalkrona =) Och så blev de lite julklappar till mamma där inne =)


Sen iväg till maxi för att handla till vårt bullbak på eftermiddagen =) Och sen hem och baka så nu har vi gjort saffranskaka som bara är så sjukt god och saffrasbullar som blev perfekta =)


Kan inte fatta att det bara snart är 2 månader kvar till bröllopet helt sjuk vad tiden går snabbt. Nästan alla har svarat om dom kommer eller ej men inte alla så vi får väl ser om det är felr som svara =)


Jonas var på svensexa i helgen i London =) Den har varit lyckad och han var nöjd. Finns ock vissa grejor jag tyckte var repektlöst men skit i de gjort är gjort och han hade kul och det är det som räknas =) Jag hade en toppen helg med som jag skrev innan med 3 av de bästa tjejena jag har finns ju dock några till av dom men dom tre finns för mig alltid och det gillas och vi alla kan vara ärliga mot varandra utan att någon blir sur. Nej nu blev man lite djup med haha så är det ibalnd =)


Nu snart ska jag iaf till Emporia för att träffa Mikkis, å ska lämna tillbaka en klänning och se om jag kan hitta en ny. Behöver en till nyår och en till presentöppningen dagen efeter bröllopet och det ska helt vara samma klänning så man inte behöver ha en klänning som bara används en gång. Man lär sig ju med åren att man inte använder alla kläder så jätte mycket, hahah. Men ja hittar en en perfa klänning till nyår och en till present öppningen för bra pris blir det ju de men jag vill ju hellt ha en och samma så då kankse man kan lägga ner lite extra på den. HAr hittet en hel del fina på nelly.com balnd annat en ida sjöstedt klänning. Hon har så sjukt snygga klänningar. KOmmer ihåg första gången jag såg något hon hade gjort var när jag pluggade i Kristanstad och jag ocg jenny satt o kollade i en tidning och kom fram till att hon hade super snygga klänningar. Men som sagt måste hitta en klänning som funkar över brösten. Allt jag får på mig går inte att knäppa eller ser skit ball ut för att brösten är förstora. Så tips på bra klänning om man har stor byst motages mer än gärna =)


Sen har jag ju lite krav med klänningen får ej vara svart, lättare sagt ängjort kankse =)


Nej emporia nu =)


Puss emma

Av Emma - 26 november 2012 14:55

Blev en jätte mysig helg utan sambon. Fredagskväll o lördag dag spenderade jag med bästa S var i cafet o hjälpte henne att jobba där. Sjukt mysigt med allt de juliga där?

Sen hem slappa städa lite o myste med katterna. Sen bar det av till Emporia med Mia :) vi skulle köpa kort mAt o snaks men ja blev att prova klänningar istället dock gick brandlarmet där.. Så snabbt på med våra mjukis igen o ut från bygget. Stod o väntade i en halv timme innan vi Blev Insläppta igen och då var vi ju givetvis tvungna att gå tillbaka o fortsätta att prova klänningar dock höll larmet på att gå igång hela tiden så man blev lite stressad. Så vi bestämde oSs för att ta ut bilen från garaget och ställa den på den andra pakerigen. Så vi kunde handla lite mat på vapiano :) och larmet höll fortfarande på så dom som jobbade blev lite stressade men gjorde klart vår mat o bad om ursäkt för att larmet var igång. Service på högsta nivå sjukt trevliga :)

Efter det bar de hem till mig för att kolla bröllopsduellen och bridesmaids och käka god mat chips o julmust :)

Gårdagen bjöd på jobb och träffa fina Anna men dock ingen bebis än. Man vill ju träffa bebis nu med :) men det är kul att träffA bara Anna med :)

sen på kvällen så kom min älskling hem efter en hel helg med svensexa i London ;)

Puss Emma

Av Emma - 23 november 2012 19:31

Då var man sambolös ihelgen. Jonas är på väg till London.

Ballaste av allt är ju Att han inte alls visste om det :) man han var jätte glad när jag pratade med han och han fattade nada;) haha

Så får se om jag hör av han mer i helgen eller om de blir på söndag :)

Puss Emma

Av Emma - 21 november 2012 18:30

Fullt upp med allt och inget :) har varit en del jobb denna veckan vilket har varit super kul. Har även hunnit vara i Svedala på kaffe&sånt en sväng :) vilket var super kul att få träffa Sandra o Jens.

Madde var hos mig igår och vi gick igenom tyget till näbb klänningarna. Dom kommer bli sååå fina både Elin o Tea :)

Har även hunnit få upp julpynt. Vilket är sjukt mysigt. Så julstämmningen är på topp hemma hos oss . Sen kommer Karin o Lasse ner nästa vecka så då blir de lite julafton :)

Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards