urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Emma - 12 december 2011 22:53

Måste bara skriva detta inlägget. Jag har precis bloggar i minors Jonas blogg och där skrev jag att de står vem som kommer vara vad på bröllopet. En sak vill jag att ni alla ska tänka på att bara för ni inte får vara tärna eller Bestman betyder inte de att ni inte kan vara en bästa vän utan de är mer att alla kan inte stå framme vid en i kyrkan och jag har haft svt att välja mina tärnor har övervägt mycket och funderat fram och tillbaka och jag hoppas ingen blir sur eller så utan accepterar mitt beslut då de inte varit ett lätt sådant. Så jag hoppas ändå att vissa av er kan följa mig hela vägen och glädjas åt min och Jonas dag fast dom inte har blivit valda till just tärnor eller Bestman. Puss Emma

Av Emma - 12 december 2011 22:08

Hittat super fina julgrankulor på rusta som jag hoppas dom ska rea ut så kan man köpa dom och ha de som deco på bröllopet jag visslade den för Jonas igåroch han tyckte med dom var fina så de är nice. Dom är rosa med vit på så jag skulle ju aldrig få för mig att använda dom nu till jul men till bröllopet hade dom varit perfa så håll era tummar.

Av Emma - 12 december 2011 11:47

Så kan berätta öite om mina tärnor dom som kommer att vara tärnor är Vivan, Sanna och Mia. Med andra ord min tre bästa kompisar och helt underbara såna. Vivan har jag känt sen jag var 16-17 år, vi träffades hos en gemensam kompis dock så pratade vi inte med varndra den kvällen för Vivan hälsade inte på mig och jag bestämmande mig för att då gillar jag inte henne hahha, men så blev inte fallet några veckor senare så blev de att vi skulle kolla på joddla med Siw i törringe och då sa de klick och sen dess har vi varit vänner och hålls ihop genom allt :) Sanna, har jag känt sedan jag vi 7 år eller något sånt, våra mammor jobbade ihop så de blev att vi träffades en hel del och lekte och så. Sen belv de ett upphäll på väldigt många år med förra året tog vi upp kontakten igen och sen dess har vi i princip pratat varje dag och ses ett flertal gånger i veckan :) Och sen har vi Mia kvar, henne har jag känt sedan jag var 17 hon gick i samma klass som en gamla kompis till mig och träffade men Lisa så var självklart Mia med. Och på den vägen är de vi har bara blivit bättre och bättre kompisar och har så sjukt ball ihop varje gång vi träffas sen har vi ju även gjort en hel del sjuka grejor tillsammans hahha. Så med andra ord bättre tärnor får jag leta efter det är tre. Pärlor

Av Emma - 12 december 2011 11:38

Så då blir dettaförsta inlägget i min bröllops blogg. Jag har bloggar på fler bröllopssajter men tyvärr funkar de ej från min iPad och här funkar de ifrån så allsång blir de en blogg delyx. Här kommer ni får följa min väg till mitt bröllop där jag får min prins Jonas :) så hoppas ni hänger med på min resa hela vägen :) Puss Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards