urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Emma - 22 december 2011 15:43

Då har jag varit inne och läst artiklarna jag blev tipsad om men tycker tyvärr inte jag blev klockare då vi redan har namnen på vilka som skall bjudas men jag ändå känner de är för många. Känns som jag och Jonas får ta ett prat om detta på Alvar och kolla upp vilka som vi bör vill och ska bjuda. Har ju visa jag jätte gärna vill bjuda men ja..... Sitter. Just nu på Sturup och ska flyga upp till de blivande svärföräldrarna för att fira jul. Vi har ju inte träffat dom sen vi berättade m bröllopet så de känns ju som de kommer bli en del bröllopsprat där uppe :) ska bli kul och höra vad dom tycker och känner om de hela :) kan ju även berätta att vi fick förlovningspresent av mamma massa möbler från Ikea till vardagsrummet och de blev såååå fint :) nice nice säger jag. Tyvärr hann vi inte få upp allt nunnan vi åkte men vi har bara en möbel kvar att sätta upp när vi kommer hem. Kom på de att de med efternamn kankse svärföräldrarna har något att säga om och vad dom tycker eller om dom har något förslag. Hur som helst ska bli kul att träffa dom och fira jul och prata bröllop :) sen måste jag ju även tacka för alla komentarer är så kul när man loggar in och ser alla som kommenterat ska försöka svara på dom alla :) puss Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards