urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Emma - 27 december 2011 19:39

Jag och mamma har varit på rusta idag och handlat lite man kan ha som dekoration till bröllopet. Jätte fina kulor och hjärtan och så. Man får ju passa på när man ramlar över de och hittar prisvärda grejor. Även de är mer än ett år kvar så känns de som att tiden kommer gå snabbt och detta är sånt de inte finns tid till sen. Har även funderat och prata lite grann och de här med maten vad vi kan tänkas ha för mat och lite så. Kom dock inte fram till någoting. Sen skall även gäst listan gås i genom igen vilka som skall och icke skall bjudas. De är såååå svårt att sätta gräns man vill ju dela den dagen med alla men de går ju tyvärr inte eller jo i kyrkan går de för dit är alla som vill välkomna men middagen och festen det är där de börjar kosta pengar och man måste tänka på vem man vill bjuda och inte vill och allt sånt vilka som går förre andra och vilka som inte gör meggggaaa svårt vet ju lite var gränserna går men ändå. Finns ju vissa man vill ska komma bara för att och då är de ju svårt var man ska dra gräsen. Har ju varit inne på bröllopsmagasinet och läst en del där om hur man ska tänka och så men de gjorde inte. Kug klockare tyvärr även de var super bra fakta :) ni som löser och är gifta eller planera att gifta er var dar ni gränsen? Hur tänkte ni ? Puss Emma

Av Emma - 27 december 2011 18:40

Sitter och kolla på brides maids med Jonas och mamma och jag tycker den är as bra. Hahha tankarna kommer ju på hur ens egen möhippa kommer vara hur kompisarna kommer vara och vem kommer bli fullast på möhippan, bröllopet, hoppas dock ingen blir som hon i filmen blir på flygplanet...... Hahha. Men ja jag kommer iaf få de sjukt ball de vet jag då jag har de bästa brudtränorna och änderna man kan tänka sig :) och jag hoppas alla ni kommer få de lika ball som mig. Och att de inte blir någon tävling mellan någon vilket jag inte tror hahha. Nej nu ska jag åter gå till filmen var bara tvungen att skriva lite. Sen en sak till har ni inte set filmen så se den, sjukt ball är den iaf :) hahha puss Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards