urenbrudssynvinkel

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 23 april 2012 14:59

Känner att jag måste skriva lite nu ;) har inhandlat skor till bröllopet och dom blev rosa :) hehe me like. Så måste ju gå in dom men har ett tag på mig ;) har även inhandlat massa alkohol i från Tyskland. De är ju typ halv priset där så man tjärnar en hel del på de. Vi har även kollat in en annan lokal att ha festen i. Och de känns som de lutar mer mot den då de blir billigare :) de jag känner att vi behöver ta tag i nu är att fixa till de sistapå våra save the date och sen får man börjar ta tag och göra inbjudningarna med. Dock är de ett bra tag till innan dom ska ut men känns bättre om dom är klara., puss Emma

Av Emma - 9 april 2012 11:21

Kan säga att de varit lungt på bröllopsfronten. Såndärför jag ej skriver.

Av Emma - 2 april 2012 20:39

Kollade runt på mammas data innan idag och hittade super bra planerings lister. Så sparde en del av dom och så. Vi har förtillfälligt jätte många på jobb som kommer in och sak gå på bröllop och så. Jag vill med gifta mig nu snart juuuuu. Menmen idag är de bara 10månader kvar :) är ju en del. Till att fixa liksom.. Dock provade jag klänning härom dagen och jag kom fram till att jag måste sy ett nytt band i den . Den sitter ju mycket bättre nu än när jag köpte den, men jag kommer inte kunna gå ner där bandet sitter. Då kommer jag se bennig och äcklig ut och de är inget jag vill. Jag fått Max gå ner 5 kg till för att de inte bara ska bli ben. Så ska ju försöka de och tror jag lyckas då jag har 10 månader kvar :) ja när jag prvade klänningen så stod solen på så den glittare i alla stenarna och pärlona i hela klänningen sååå fint de var.puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards