urenbrudssynvinkel

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 31 oktober 2012 21:19

Jobbade typ hela dagen idag. Arn gick jag ett varv på Mobilia :) Jonas kom dit handlade lite hos mat sen hem. Och mysa mes julmust, ägg, sill och vörtbröd :) och detta toppar vi med äpple kräm och kaffegrädde :)

Känns sim evigheter sen vi bara var hemma och kopplade av så nu njuter man :)

Puss Emma

Av Emma - 31 oktober 2012 13:23

Sista dagen på denna månaden :) har ju jobbat en del så har inte haft tid ork lust att blogga, har även haft fullt upp med annat :) men som jag skrivit innan instagram är väldigt kul :p

Min vigselringen är klar så ska hämta den en dag, sen väntar jag ju på ringen från Tomas SABO med :) skjut nice två så fina ringa som jag inte får använda fråns den 2 feb 2013 det känns så långt borta men jag kan ju titta på dom iaf ;)

Detnär ändå like sjukt att det snart är november och sen dec och jan och sen ska man gifta sig :)

Nej måste rusa lunchen är slut :)

Av Emma - 27 oktober 2012 18:19

Babyshower för fina Anna :) blev jätte bra o mysigt :) hon fick massa fina av oss som var där och vissa som inte var där var ju med på blöjtårtan. Anna blev jätte glad för allt så det var lyckat :)

Bjuder även på lite bilder idag :)

Av Emma - 26 oktober 2012 10:32

Sorry jag är helt off på bloggen här. Men har skaffat mig en iPhone och kommit fram till att instagram är kul :p givetvis använder jag samma namn där som här.

Men lite uppdate har jag. Provade en underklänning på jobb igår som var perfekt under brudklännigen så nu håller vi alla tummar att den finns på gallerian i Stockholm i hudfärg.

Sen har jag haft ont i huvudet till o från sen i fredags, dock har det hu blivit bättre men känner det till i från men har kommit fram till att jag nog är stressad. Så tänker man stressad varför? Tror det är undermedveten stress över bröllopet, det sista som skall fixas för de o måste till Tyskland o handla det sista dock ska jag dit den 1 dec. Och ja lite annat med känns som det kan beror på att jag har ont i huvudet. Vet ju innan när jag stressade blev jag jätte yr o de kan jag känna lite nu med så måste försöka att hitta lugn o inte stressa över sånt jag inte kan göra något åt.

Men sen från det enA till det andra julmust är den näst bästa drickan som finns ;) näst efter mjölk då vill säga ;)

Puss Emma

Av Emma - 23 oktober 2012 19:28

Tycker denna ringen är så himla fin och känner att den är bara ett måste.
Såg den i en butik igår så känner att jag ska beställa en :)

Den kommer passa perfekt till min brudklänning ;)
Nej, jag sök sinne ha den som vigselringen utan på min andra hand istället.

Vad tycker ni om den?

Av Emma - 23 oktober 2012 13:28

Kommer bild på jackan gick inte som jag ville.

Men måste bara visa dessa sjukt snygga örhänge från Thomas sabo

Av Emma - 23 oktober 2012 12:48

Så himla fin tycker jag :)

Av Emma - 23 oktober 2012 12:46

Så himla fin tycker jag :)

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards