urenbrudssynvinkel

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 27 september 2012 13:42

Japp då var det redan tisdag och min uppdatering suger för tillfället.

Har träffat Sandra Jens och Pontus en hel del den sita tiden.

Blev en fika med bästa Mia igår och massa skit prat om allt möjligt.

Frågade även Sandra som hon ville vara tärna då Sanna hoppade av. Det känns ine rätt att en fin klänning står utan ägare och inte kunna visar upp sitt rätt jag. Dock behöver den sys in men det skulle snälla Madde hjälpa till med :) så för att sammanfatta så ska Sandra vara träna med :)

Är jobb idag hela dagen :) super kul vi har ju lite invigning av de nya delen på mobilia så här är massa erbjudande och jätte ul idag :) det håller på hela helgen med invigning och erbjudande. Och så fint det är där. Vi ha balnd annat 20% på alla nattplagg så är det något du behöver så passa på. Även morgonrockar är det 20% på.

Sen från det ena till det andra måste tipsa om en super bra sida med bra råd om bröllop. Där är inte jätte mycket men dock är den fakta som står där super bra. http://www.alltforbrudar.com/

Puss Emma

Av Emma - 24 september 2012 13:44

Fika hos mormor och Bengt sen nu om en liten stund är det jobb som gäller :)
Vad kvällen bjuder på får vi se men nu är det först jobb:)

Träffade i Madde igår och gick igenom näbbklänningarna och en kombi av dessa bilderna blir de.:)

Kommer att bli toppen

( bilderna är lånade av jenjenhouse)

Puss Emma

Av Emma - 24 september 2012 11:56

Svalde precis på ett form på bröllopstorget om att jag har två katter så här kommer bild på dessa godingar. Inte de bästa bilderna men ja dom duger :)

Av Emma - 23 september 2012 18:53

Då hade man haft träff med Madde idag och de gick super bra :)
Hon förstod precis vad jag ville ha till mina näbbar så jag är jätte nöjd :)

Hon berättade även vad jag ska tänka på innan bröllopet och massa sånt vilket med var super bra.
Så Madde tack för alla tips och råd och för trevlig fika :)

Jobb idag var med kul :) hade en hel del roliga kunder och jag kom fram till att vi har massor med super snygga strumpbyxor på jobbet :) Så får se när men köper ett gäng:) vi har fått in en perfekt julrld strumpa som bara är ett måste ha till hela december månad. Den är den perfekta jul röda färgen. Så behöver ni en riktig snygg jul strumpa så passa på nu att köpa medans det finns. Den är bara perfekt :) tycker jag iaf :) och ska man ha en perfekt röd socka till mannen med har vi givetvis super snygga till han med ;)

Nej nu är maten på bordet :)

Trevlig kväll alla

Puss Emma

Av Emma - 23 september 2012 18:29

Japp, jobb idag och även igår. Alltid kul med jobb :)

Som mitt förra inlägg gick mammas vän bort igår så kvällen kunde varit mycket bättre.

Men nu har himlen fått ännu en underbar ängel.

Det är de ny dag iaf som skrivit jobb nu sen ska jag träffa Madde och komma fram till näbbklänningar :)
Ska bli kul och spännande :)

Blir kanske en tur till stan senare ikväll med Jonas och ta en kopp kaffe :)

Händer för er då?

Puss Emma

Av Emma - 23 september 2012 12:30

Japp, jobb idag och även igår. Alltid kul med jobb :)

Som mitt förra inlägg gick mammas vän bort igår så kvällen kunde varit mycket bättre.

Men nu har himlen fått ännu en underbar ängel.

Det är de ny dag iaf som skrivit jobb nu sen ska jag träffa Madde och komma fram till näbbklänningar :)
Ska bli kul och spännande :)

Blir kanske en tur till stan senare ikväll med Jonas och ta en kopp kaffe :)

Händer för er då?

Puss Emma

Av Emma - 22 september 2012 22:44

Cancer är skit. Åter igen är det bevisat.

Människor som tas ifrån oss alldeles förtidigt.
Barn, föräldrar, syskon, vänner som miste en av sina nära och kära.
Livet är orättvist.

Sov gott Ammi <3

Av Emma - 21 september 2012 11:04

Förkyld., japp kan man ju säga... Fick tyvärr säga nej till jobb igår då näsan bara rinner och jag inte sov så mycket på natten.
Är lite bättre idag känns de som men har kapt någon röst och näsan nästan inte andas igenom. Menmen de hör årstiden till, var länge sen jag var så här förkyld.
Ska iaf jobba hela helgen och de ska blir super kul som alltid :)

Mycket bröllopsprat har de inte blivit, eller jo men inget så jätte kul att skriva om, hehe.
Kom fram till att mer dricka behövs och vad det är för dricka. Har räknat ut hur mycket som måste finnas på kontot dagen vi gifter oss då de är en himla massa som skall betalas denna dagen.

Sen fick jag veta att Jessica och Joakim med har bokat London över nyår så ska bli riktig kul. Känns som. Nyårsgänget är samlat :) hade vi varit hemma hade garanterat jag Jessica och Mia firat ihop så ska bli super kul :) med att fira på annan ort/ stad med ändå vi tre som brukar fira ihopa.

Vad bjuder helgen mer på?
Blir middag i Trelleborg ikväll vill säga vi tar de lungt ikväll och slappar i Trelleborg hos Sandra Jens och Pontus.
Imorgon har vi inga planer än och söndag ska jag träffa Madde för att gå igenom. Näbbkläderna hur dessa skall sys och se ut :)
Så söndag blir spännande. Ska även höra om Madde har någon bra bild på bröllopstårtan jag gjorde till dom :) jag blev så himla nöjd med den och den var ju så fin :)

Jonas ska iväg och hämta en tråtställning i helgen kom jag på. Den kostar typ 3500 nyorientering och jag har hittat en för 700 så är jätte nöjd med detta :)

Blir Inte i helgen men tänkte även provbaka lite tårta Någon dag dels sån man bygger på varandra och dels hur Jonas och jag tycker vi ska ha våran tårta :)

Nej nu ska jag fax till till mig och kanske städa lite.

Ha en bra dag

Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards