urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Emma - 15 september 2012 14:59

Några dagar sen nu. Man har ju jobbat och lite sånt kul :)
Har iaf inhandlar ett par skor till att ha på bröllopet så nu har jag tre par skor, men med tanke på att vi viger oss kl14 så lär det behövas sko ombyte :)
Dessa skorna jag hittade nu är helt rosa och perfekta :)

Har även prata mer om budgeten och fixat med det och inset ännu en gång att bröllop är super dyrt och vi har ändå ett billigt bröllop tycker vi men ja de lär dock ändå sluta på en 80tusen känns det som. Fördelen med detta är att jag har inset att vi kan spara sjukt mycket i månaden och fått en helt annan syn på pengar. Men ja den som lyckas med ett bröllop till ca 75pers under 40000kr skulle få pris för detta.

Visst är där kanske delar man kan dra ner priset på men om man ej har kontakter kan man inte göra detta. Vi känner ingen fotograf och ingen som vi kan ha att fixa musiken. Så där har vi kostnader som springer iväg. Och de är typ de dyraste posterna. Sen har vi haft tur att ringen inte blir så dyr då jag hittade en i mammas smyckeskrin. Men sen är det allt annat som kostar.
Blommor
Frisör
Sprit
Tårta
Kläder till brudnäbbet
Sånghägte
Med mera

Sen är de ju maten som är den dyra posten men jag tycker att ett kuvertpris på 375/pers är inte så mycket om man gemför med vad allt annat kostar....

Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards