urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Emma - 4 september 2012 22:45

Ett tag sen men så kan de vara.

Har varit duktig och tränat en del den suta tiden :)
Har kryddat med en del av inbjudningarna till bröllopet. Helt sjukt med allt i från fel adresser och ett av korten har gått upp till Kiruna där du öppnat brevet under sekrites och allt möjligt hahah så kan de vara. Även en del som ej fått sina inbjudningar än då vi vill lämna dom personligen :)

Har inte funderat så jätte mycket på bröllopet nu de sista dagarna då det känns som de inte finns så mycket att göra. Sen är Jonas föräldrar på semester så vi kan inte prata med dom om vissa grejor rörande bröllopet heller och då blir de lite bröllopsprat. Sen å andra sidan så varje gång jag är och tränar med mina blir de mega mycket bröllopsprat känns det som hahah så jo men inget som är lönt att skriva om är bara typ lite skor och träningsprat. Heheh

Men ska jag vara riktigt ärlig nördar jag mig ganska mycket med mina bröllopstidningar som jag kan innan och utantill och tycker det är jätte tråkigt att de inte kommit ut någon ny tidning än....

Sen för er som kanske går i bröllopsplaner så är de bröllopsmässa den helgen jag och Jonas gifter oss så den 2-3feb är de bröllopsmässa i Malmö och det är den mässan som allt om bröllop håller i och de är något jag verkligen rekommenderar så är det att gå på den mässan den är super bra :) jag har själv varit på den 2 gånger och Jonas var med nu sista gången jag var på den vilket var jätte kul :) har även varit på den dom har på Hilton och den kanske inte var lika bra som allt om bröllop var men där var en hel del man kan ha nytta av :)

Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards