urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 21 september 2012

Förkyld :(

Av Emma - 21 september 2012 11:04

Förkyld., japp kan man ju säga... Fick tyvärr säga nej till jobb igår då näsan bara rinner och jag inte sov så mycket på natten.
Är lite bättre idag känns de som men har kapt någon röst och näsan nästan inte andas igenom. Menmen de hör årstiden till, var länge sen jag var så här förkyld.
Ska iaf jobba hela helgen och de ska blir super kul som alltid :)

Mycket bröllopsprat har de inte blivit, eller jo men inget så jätte kul att skriva om, hehe.
Kom fram till att mer dricka behövs och vad det är för dricka. Har räknat ut hur mycket som måste finnas på kontot dagen vi gifter oss då de är en himla massa som skall betalas denna dagen.

Sen fick jag veta att Jessica och Joakim med har bokat London över nyår så ska bli riktig kul. Känns som. Nyårsgänget är samlat :) hade vi varit hemma hade garanterat jag Jessica och Mia firat ihop så ska bli super kul :) med att fira på annan ort/ stad med ändå vi tre som brukar fira ihopa.

Vad bjuder helgen mer på?
Blir middag i Trelleborg ikväll vill säga vi tar de lungt ikväll och slappar i Trelleborg hos Sandra Jens och Pontus.
Imorgon har vi inga planer än och söndag ska jag träffa Madde för att gå igenom. Näbbkläderna hur dessa skall sys och se ut :)
Så söndag blir spännande. Ska även höra om Madde har någon bra bild på bröllopstårtan jag gjorde till dom :) jag blev så himla nöjd med den och den var ju så fin :)

Jonas ska iväg och hämta en tråtställning i helgen kom jag på. Den kostar typ 3500 nyorientering och jag har hittat en för 700 så är jätte nöjd med detta :)

Blir Inte i helgen men tänkte även provbaka lite tårta Någon dag dels sån man bygger på varandra och dels hur Jonas och jag tycker vi ska ha våran tårta :)

Nej nu ska jag fax till till mig och kanske städa lite.

Ha en bra dag

Puss Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards