urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Den perfekta röda jul strumpbyxan.

Av Emma - 23 september 2012 18:53

Då hade man haft träff med Madde idag och de gick super bra :)
Hon förstod precis vad jag ville ha till mina näbbar så jag är jätte nöjd :)

Hon berättade även vad jag ska tänka på innan bröllopet och massa sånt vilket med var super bra.
Så Madde tack för alla tips och råd och för trevlig fika :)

Jobb idag var med kul :) hade en hel del roliga kunder och jag kom fram till att vi har massor med super snygga strumpbyxor på jobbet :) Så får se när men köper ett gäng:) vi har fått in en perfekt julrld strumpa som bara är ett måste ha till hela december månad. Den är den perfekta jul röda färgen. Så behöver ni en riktig snygg jul strumpa så passa på nu att köpa medans det finns. Den är bara perfekt :) tycker jag iaf :) och ska man ha en perfekt röd socka till mannen med har vi givetvis super snygga till han med ;)

Nej nu är maten på bordet :)

Trevlig kväll alla

Puss Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards