urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 13 juli 2013

Home sweet home

Av Emma - 13 juli 2013 20:07

Då var man hemma efter 2underbara veckor med underbara vänner och mannen. Ja finns vissa grejor sim kunde varit bättre men sällskapet var perfekt och man gör det själv vad man vill ha det till.

Men skönt att vara på svenskmark. Blev ingen shopping alls igår kväll utan bara att umgås med massa trevliga vänner. Vi åt middag på sun city så vi skojade och hade kul med dom där. Sen när vi ätit och så kom familjen kvist som vi träffat och pratat en del med på hotellet, så det blev en riktig bra avslutning på kvällen med massa skratt och så.

Vad sluttade myggbets notan på då?
Jo, ca 60st på 2 veckor det är ett snitt på 4,2 myggbet om dagen vilket är helt sjukt enligt mig. Nu hoppas jag att de svenska myggen håller sig på långt avstånd.

Vad har vi hunnit med idag då, förutom att flyga hem? Jo mamma möte oss på flygplatsen ich hon hade våra bebisar med sig. Oskar hade hon med sig in på flygplatsen och Hannibal var i bilen. Men Oskar var så söt så när han såg mig kastade han sig nästan ur sin väska och gav mig mängder av kattpussar. När vi kom bort till bilen satt Oskar först i mitt knä sen la han sig i buren och då kom Hannibal och skulle sitta i knäet :)
Väl hemma har vi packat upp en massa och sen hem till mormor och Bengt för att käka god middag. Fläskfilé, nypotatis, brunsås, gelé och inlagd gurka. Mums säger jag och för att inte glömma MJÖLK sååå gott.


Hur har ni jag det idag?


Puss Emma

 
 
Ingen bild

Hanna Kvist

14 juli 2013 13:03

Ja, visst har man saknat vissa saker här hemma, för min del var det Zoegas kaffe som lockade mest hi-hi. Borta bra men hemma bäst, eller hur? Tack för trevliga dagar i Side och jätte kul att följa din blogg 😄. Var rädd om er.
Kram från Hanna.

Emma

14 juli 2013 14:03

Ja kaffet håller jag med om :) japp håller med bortabra men hemma bäst helklart. Tack själv för trevliga dagar. Hälsa familjen. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards