urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Emma - 12 juli 2013 14:09

Idag är det sista dagen här nere innan vi lämnar Turkiet för denna gången. Har varit 2 helt underbara veckor och jag kan lätt tänka mig att åka ner nästa år igen.

Dock på ett annat hotell och annat resebolag men ändå. Kan väl säga att vi inte är helt 100 nöja med resebolaget inte fel så direkt men ja lite så grejor och nästa gång ett hotell utan tyskar dom är sjukt dryga och visar noll hänsyn. Men helheten är ändå bra ??

Idag blev det första strandhäng och det var ganska mycket vågor så jag tyckte det vat skit ball. Sen lunch( ska ej äta snabb mat på en månad) och nu är det poolhäng, helt underbart.

Igår kväll var vi och sa hejdå till killarna på eldorado, blev ju även en del shopping, hehe me like

Ikväll blir det till sun city och säga hejdå till killarna där.

Och i morgon tar vi flyget hem till underbara Sverige.
Vad har jag saknat?
Katterna (så klart)
Mjölk ( inte drukigt det på 2 veckor)
Min säng
Vanligt husmanskost
Låter kanske hemsk men jobb saknar jag 3 veckors semester är lagom hade aldrig pallat vara ifrån jobb längre man blir ju rastlös eller jag blir iaf. Så måndag kör jag igen så vi ses på #twilfit då hoppas jag? För ni vet väl att det fortfarande är massa snygg rea?

Puss emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards