urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Emma - 14 juli 2013 20:04

Varit ute hos Anna, Nobbe och Alvin idag. Alltid lika kul och trevligt. Innan dess bar det av till bauhaus och rusta. För att handla färg till köket och till hallen, så nu ska här fixas och bli fint så man sen kan sälja med gott samvete och så man kan trivas här lite bättre.

Nu snart blir det gillat kött och sallad ska bli så himla gott.

Sen ikväll blir det sälskapsresan och massa mys.

Imorgon är det jobb som gäller så bli skit kul längtar :D

Puss Emma

Av Emma - 14 juli 2013 16:15

Här är lite av det jag shoppat

Av Emma - 14 juli 2013 12:41

Glöm inte kolla in länkarna jag har i väster sida (när man läser på webwn och inte mobilt)


Allt från lite bloggar till bröllopsidor till twilfit och även mina första blogg


Jag har ju haft en del blogga genom åren men www.emmafemma86.blogg.se var den första jag skaffade mig. Efter den testade jag lite andra bloggar sen satsade jag på metroblogg.se men den bloggen har jag helt tagitbort. Hade den undertiden jag hade bageriet och kände att jag inte ville ha den kvar då det var mitt liv då. Men jag kan tillägga att jag sparat ner allt från den bloggen så det har jag kvar.

Seh blev jag tipsad om att blogga här och det är nog denna blogg jag har trivit bäst med.


Puss Emms

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards