urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 12 maj 2012

Lite om allt

Av Emma - 12 maj 2012 20:49

Haha tummen upp för mias inlägg ;) var de inte bra jag tyckte isf :) se se om mina andra 2 tärnor med vill släng in ett inlägg någon gång :) kan ju säga att nej jag var aldrig på Hanna hann ej.... Hahah men ja jag ska dit imorgon ;) måste ju kolla läget och hitta inspiration. Finns ju inte så mycket som rör bröllop då från typ novemberoch fram men nu finns de så nu är ju halt tokig i allt jag kan hitta. Hahah. Och för att svar ā lite till Mia jag se se till att jag vaknar av kl och bilder lägger jag ju inte när jag är vid en data och bloggar. Är ju typ aldrig de utan använder mig endast av min kära iPad ;) denna och mobilen kommer på delad plast. Sen känns de som man ha sitt liv i iPaden ;) hänger ju med i alla bröllopsgrejor tack varje denna ;) heheh. Men men. Har inte haft tid att kolla in min nya tidning än utan får se om jag hinner imorgon :) men som sagt ska träna imorgon. Så innan de kan jag nog bröllops nörda och dock efter träningen med för då ska Jonas med mig till Hanna har jag bestämmt ;) hahha ja han får själv välja och har en egen vilja men jag var ju på fotbollen idag så han hänger med mig imorgon utan problem ;) dock är han också bröllops nörd, han pratar med en hel del om bröllopet och vissar ett stort intresse så de är inte illa nej nu var de massa om. Allt och inget. Ha en super nice kvällPuss Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards