urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Emma - 7 juli 2013 17:22

Lite bilder på altanhäng nu innan middagen

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Emma - 7 juli 2013 13:33

Blev en riktigt trevlig kväll igår. Shoppade med Linda och Danne sen drack jag och Linda vars en pinacolada( eller hur det stavas). Jag som inte skulle shoppa igår men ja två på skor och ett par solbrillor så nu kan jag kasta mina rosa ray ban som har haft en spricka i glaset länge. De nya är samma märke men rosa och svarta. Sen kan jag inte klaga på dom rosa Jonas köpte dom till mig för 3 år sen när han var på Kreta. Så dom har hängt med ett tag.

Hänt och händer idag då? Blev en tur nere på stranden vilket var riktigt härligt gick i typ 1,5 timme, samlade snäckor och gick och pratade. Avslutade med en kaffe i strandbaren sen gick vi upp mot hotellet och käkade lunch. Nu kör vi lite poolhäng och ikväll ska vi ner till stranden kolla solnedgången och så sen blir det lobbyhäng.

Puss Emma

Har en katt här på hotellet som påminner och Oskar eller vad säger ni?

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards