urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Emma - 10 juli 2013 20:27

Lite bränna har jag fått
Efter och förs

En bild på mig och Jonas puss bild såklart haha

Av Emma - 10 juli 2013 09:51

Massa shopping igår men helt sjukt mycket. Jonas handlade 4 tröjor 12 par kallingar 12 par strumpor. Jag två väskor och en plånbok och ett linne typ. Vi har fyllt en resväska med allt vi shoppat. Ska vi shoppa mer är ju frågan nu? Nja kanske jag är sugen på en mjukisdress till och kanske en klänning men vi får se.

Idag blir det poolhäng. Och ikväll blir det in till side och träffa Danne och Linda som åker hem imorgon. Men vi har 3dagar kvar med sol bad och shopping.

Jag packade ner tidningen 1922 så blir att läsa den idag med har dock läst lite av den innan. Men har ni vägarna förbi #twilfit så kolla om dom har tidningen kvar. I detta numret står det om CK och Esprit. Lätt och bra läsning vid poolen. Ni har inte missat all snygg rea på #twilfit ? Ni kan ju alltid kolla www.twilfit.se


Sen till mina myggbet är uppe i 50 st nu så blir väl närmare 60-70 innan vi är hemma. Man borde porta mygg från människor.


Hur har ni det hemma?



Puss Emma

Syns inte så mycket på handen men halva handen är typ upp svullen av ett myggbet

#1922 #by #twilfit

Min underbara man

Jag är långt ifrån pinsmal men jag ser iaf inte ut som ett hus längre det är jag ändå lite stolt över. Bikini #twilfit

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards