urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Lite allt möjligt

Av Emma - 19 september 2012 01:03

Mycket är nu bokat och klart inför bröllopet, vilket känns sjukt skönt.
Fotograf klart www.scottvance.se
Musik klart
Tårtställning ska köpas och hämtas :)
Kommit fram till vad för näbb klänningar, nästan klart ( dom skall bara sys upp )
Sen imorgon tänkte jag åka iväg och kolla upp lite med blommor
Sen är ju alla mina kläder klara
Jonas ska iväg och testa kläder en dag i veckan sen är han med klar
Så de känns som läget är under kontroll för tillfället :)

Förutom att allt i ens liv för tillfället handlar om bröllop så jobbar vi ju med :)
Vilket är sjukt kul ch både jag och Jonas trivs ju mega mycket med våra jobb. Imorgon ska jag iväg på morgonen för att få veta lite mera om vårat nya märke scandal ( stavningen är nog inte rätt) ska bli super kul att få höra om deras produkter :)
Vi har även fått in nya super fina strumpor, så nu när de börjar bli lite mer ruggigt väder kan vi ha snygga strumpben ;)

Sen kan jag ju lägga till att som alla andra människor är så är jag dunder förkyld och gör så lite som möjlig om dagarna. Men imorgon är de ju en. Del att fixa som måste göras. Och sen har vi ju tvätttid i morgon hur kul de nu är.... Sist vi tvättade så la hela tvättstugan av undra vad som händer imorgon :)

Nej sova nu är mega trött men har haft en super trevlig kväll i Skurup :)


Puss Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards