urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 16 september 2012

Grattis Mamma :)

Av Emma - 16 september 2012 11:53

Börjar med att skriva grattis till mamma som fyller år idag :)

Sen kan jag berätta att jag är förkyld och de är tack vare Jonas :( Menmen så är de det hör ju årstiden till :)

Gick igenom mer bröllopsbudget igår och kom fram till att de är spara spara spara och typ inget annat som gäller men de så gå :)
Sen har vi ju london med till nyår som vi ska till så de är ju spara till det med såklart :) så det är ju bara bara roliga saker att spara till :)

Har även kollat runt mer på blommer till brudbuketten och kommit fram till vad jag vill ha :) så ska bli kul och se om de blir bra och går att få tag på i febuari månad :)

Har även ringt en dj så vi får se vad vi får för pris på denna och har mailat en del fotografer så nu ska vi bara se vilka som vi känner oss bäst med :) men så dyra poster med dj och fotograf säger bara skaffa er kontakter det är sjukt dyrt....

Nej iväg och fixa lite nu :)

Händer för er idag?


Puss Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards