urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

Bröllopsresa, Fikamingel, Tvätt

Av Emma - 27 juni 2013 21:35

Börjadr dagen med att bege mig till rönneholms parken för att möta upp Lisa med dotter.

Blev fika hemma hos´Lisa efter en stund i parken och massa skvaller och skitpart och massa annat med.

Trevlig start på dagen.


Efter det hem städa och fixa lite, en snabbis till elgiganten och köpa dammsugarpåsar.(nu går dammsugaren som på rels igen)  Blev även en tur inom mobilia och hm och #twilfit för lite spotanshoppning. Eller ja, #twilfit /jobb glömde jag bara handla två trosor på sist jag var där inne. Sen hm bblev det ju lite mer spontant. Ett par flippflopp, ja jag har en obeskrivligt kärlek till dessa typ av skor eller vad man ska kalla det dom äår helt underbara och hade jag fått välja hade jag köpt såna varje gång jag ser ett par. Och sen ja ett på shorts till, min tänkte först då det var Jonas som såg dom , nä jag får nog vänr5a med de, men 100kr är ju så lite, jajja jag prövar dom hemma dom passar ju garanterat inte, men jo satt som sytt och är mega sköna, så dom behåller vi.


Efter detta hem snabbt som bara den för att tvätta, Endast tv+å maskiner så jag var lycklig dock är det bara för vi endast tvättade sånt som skall ner i resväskan. Men ändå. Sen mat, efter det hem till mormor och bengt för att jonas skulle hjälpa dom att bära ner sin gamla tv. Då även nibbe och alvin var där blev det lite prata med alvin med så jag gföljde med dom till bilen. Vi kom fram till att han hade blixten (han i bilar) på skorna och att alvin själv var bärjaren? Hur då en 3åring kommer fram till detta vet jag inte men jag fick iaf ut lite av att prata med han. Han sa även att maten han fick hos farmotr idag inte var gott, dock frågade jag han först om levergrytan var god han sa nej sen frågade jag om maten var god då fick jag ett ja. Och all denna förvirring fick jag rättsida på sen närjag kom hem till mormor och det var att levergryta gillar han inte men fiskbullaran var smarriga =) Smart 3åring


Ja lite mingel hos mormmor och en muffins slank ner sen hem, slpppa lite och nu hem till mamma. Och ja givetvis fick den bortskämda katten åka med hit i sin vagn han blir ju så glad när han får åka vagnen och gå med.


Jag som rubriken löd bröllopsresa japp två dagar kvar sen åker man iväg ska bli jätte skönt, att göra noll och bara slappa. Sen vet jag ju att jag kommer bli rastlös med tea är ju med så hon kan säkert roa mig =P


Lite #bilder från #bröllopet några av dom har jag ej kagt upp innan, men några har jag nog.


Puss Emma


                                                                 


Några och några en del hahah.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards