urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Emma - 19 juni 2013 22:52

Efter mamma och jag varit på mosbykaffe stuga körde vi till maxi och handlade middag.

Går inte att göra så mycket då mamma har ett knä/ben som är ganska svulet och hon även har ont i det men sålänge hon bara åker och inte kör bil, inte går eller belastar det så har hon inte lika ont så fika där hon bara behövde gå till bilen o från bilen var lagom. Så det blev en riktig lång fika vilket var super mysigt.

Blev middag här hemma sen med sil o nypotatis mums. Efter det kollade jag första avsnittet av pll säsong 4 avsnitt för att sedan bege mig hem till mig hem till Mia och se avsnitt 2 och dricka kaffe o prata skit och lite så. Blev en härlig kväll.

Sen ingen här i Malmö missade väl att det oskade o blixra innan? Tog iaf några bilder på det.

Bjuder på bilder från dagen i kvällen

Av Emma - 19 juni 2013 11:10

Tänkt att jag skulle till stranden idag men då inte vädert var på topp blir det att köra till smyge med mamma istället.

Men sen är det ju inte kallt ute utan ganska varmt idag. Men det kommer bli super mysigt att köra ner till smyge. Sen blir det att träffa
Mia med idag. Och måste se ett av snitt sv PLL ( ja jag är nördigt besatt av den serien, till mitt försvar är Mia det med) någon av er andra som följer den?


Jag har en hemsk hosta som jag gärna delar med mig, någon?
Tror det beror på min allergi men ja man vet ju aldrig men jag blir ju inte trött av den iaf så står ändå helt okej ut med att leva med den. Men får väl se det som magträning eller något sånt. Haha

Nej nu ska vi iväg. Ha en toppen dag.

Puss Emma




Kläderna för dagen en enkel klänning




Såhär mysig var min söta Oskar igår när vi var hemma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards