urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Emma - 24 juni 2013 22:51

Blev en tur på stan idag dels ärende och dels nöje.
Började med att Jonas var på arbetsförmedlingen först på Kungsgatan och dom var riktigt otrevliga sen på triangeln och där var dom raka motsatsen allså super trevliga. Efter det hade Jonas ärende på Länsförsäkringar och jag möte upp mamma. Jonas ärende jgick jätte snabbt så vi gick ett varv på triangeln alla tre, blev fika på expressohouse och sen lite shopping av oss alla. Jag blev ett par shorts rikare och ett doftljus till toaletten Jonas lite cigarrer och en tröja och mamma skor.

En sak är iaf säker det kommer bli sjukt fint där. Så himla mysig känsla när man går där och så många härliga nya butiker. Helt klart värt ett besök trots att det ej är klart där än.

Blev ett snabbvarv inne på Mobilia och efter det köpa falafel och hen till mig o Jonas och käka den. Jonas åkte och träna och jag, mamma och Oskar gick hem till mamma för att fixa lite på datan och baka paj.
Efter ett tag kom mammas väninna och det blev drinkar rababerpaj, jordgubbar och vanlijvisp på balkongen. Hon var även så snäll att hon noppade mina ögonbryn, så på fredag ska hon kolla över dom igen så dom är perfekta till resan.

Nu är det film och mys som gäller. Det är ju semester.

Puss Emma

Oskar är inte alls bortskämd??....
(Hannibal ville inte följa med när vi gick så därför var bara Oskar med)

Vagnen är favorit stället. Bästa köpet ever :D

Av Emma - 24 juni 2013 11:51

Då har man semester nu då. Och i tre veckor fram. Ska bli skönt, dock så saknar man ju alltid att gå till jobb. Bi ska ju även iväg på vår bröllopsresa, bara så 6månader efter bröllopet. Ska bli så sjukt mysigt och kul. Vi åker med Micke Camilla och tea så blir ju lite sälskap och massa kul.

Igår var det jobb som hällde efter jobb cyklade jag o Jonas till Emporia kollade lite och shoppade en del. Eller rättare sagt Jonas shoppade mest för min del blev det ett på shorts. Dock sjukt sköna så jag förstår inte hur jag kunnat leva utan dom.

Kvällen blev det mest att slappa och kolla Wallander. Och massa mys med katterna.

Lite bilder från det sista dagarna
Även lite vill ha från TWILFIT

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards