urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Emma - 16 juni 2013 22:20

Picknick dag och massa mys bara. Blev en picknick på hellasgården eller ja vid sjön där. Jätte härligt lungt stilla och vi hade körsbärskärnspottning it i vattnet, det krävs en del att träna på där för min del även Linda och Karin hade lite små problem med det hela.

Efter det blev de hem och slappa lite sen iväg på vernissage vilket var super skoj det var Tommy omazic sin ställer ut sina tavlor på dn restaurang här i Stockholm. Ni kan ju alltid kolla in han på instagram så ser ni hans tavlor där. Jag tycker dom är coola iaf. Sen hem till Karin och Lasse fast utan dom och med Linda för käka middag som blev lite sen men som tur är var det god mat värd att vänta på. Nu är det filmhäng som gäller.

Bilder från dagen

Puss Emma

Av Emma - 16 juni 2013 11:56

Bara slappat och tagit det lungt nu på
Morgonen dock blev det bestämt att vi ska åka iväg och ha lite picknick. Vart vet jag inte än men dom andra har ju koll :)

Bara för att gnälla lite så säger jag bara FY FAN för pollen... Har inte varit så här dålig av pollen på hur många år som helst och nu är det hemskt bara gråter och snörvlar typ.
Tur att det finns medicin som hjälper lite iaf

Men i vilket fall som så kommer det bli en super mysig dag då solen står högt på himmelen

Ska ni hitta på idag då?

Dagens kläder gårdagens inköp

Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards