urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Emma - 29 juni 2013 11:44

Letade efter frimärke och fann denna bil är ju några år sen

Av Emma - 29 juni 2013 00:06

Fullt ös idag med. Skulle inte kunna tro man har semester. Klockan stod på nio som alltid. Upp käka frulle med mamma hör hemma. Massa skit prat och så.

Efter #frullen gick jag igenom min väska och Jonas gick iväg och möte upp Tea. När dom kom hem så var det iväg och jag skulle fixa mina naglar på #belle #nails som jag för övrigt kan varmt rekomendera riktigt nöjd med att bygga mina #naglar där. Har byggt dom där sen november förra året ich mina #naglar är super bra. Tea hängde med mig och Jonas och mamma åkte och lämna filmer gick ett varv på #Åhléns och sen fikade dom på #expressohouse där jag och Tea möte upp dom och tog en snabb fika.

Sen snabbt in på #Mobilia och hämtade pengar och gick på toa sen vidare och jag skulle jämna till mina #ögonbryn och efter det var det minigolf som gällde. Jonas vann den men vi andra var lika bra ??

Sen iväg, köpa #snus till Jonas. Hem, lämna Tea. Slappa lite duscha och till vapiano och käka middag med mamma. Blev #pizza. Vi skulle käkat på #vagabond men där var fullbokat så får ta det när vi kommer hem. Men i vilket fall som var maten jätte god som vanligt. Efter #vapiano blev det en kaffe hemma hos mormor och Bengt.

Nu har vi precis packat klart och kollar film på tv:n.

Känns inte alls som vi ska åka imorgon men det ska bli så himla mysigt och kul. Det är ju ändå våran #bröllopsresa så massa mys.

Ska se om jag kan blogga därifrån om inte höres vi om 2 veckor men tror det är gratis #wifi i lobbyn så kommer ju att #blogga och bjuda på lite bilde är med.

Ha det bra här hemma vi håller tummarna på att ni får lite bättre väder än dessa dagar.

#Bilder från dagen bjuder jag på idag

#Puss #Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards