urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Emma - 12 maj 2012 20:49

Haha tummen upp för mias inlägg ;) var de inte bra jag tyckte isf :) se se om mina andra 2 tärnor med vill släng in ett inlägg någon gång :) kan ju säga att nej jag var aldrig på Hanna hann ej.... Hahah men ja jag ska dit imorgon ;) måste ju kolla läget och hitta inspiration. Finns ju inte så mycket som rör bröllop då från typ novemberoch fram men nu finns de så nu är ju halt tokig i allt jag kan hitta. Hahah. Och för att svar ā lite till Mia jag se se till att jag vaknar av kl och bilder lägger jag ju inte när jag är vid en data och bloggar. Är ju typ aldrig de utan använder mig endast av min kära iPad ;) denna och mobilen kommer på delad plast. Sen känns de som man ha sitt liv i iPaden ;) hänger ju med i alla bröllopsgrejor tack varje denna ;) heheh. Men men. Har inte haft tid att kolla in min nya tidning än utan får se om jag hinner imorgon :) men som sagt ska träna imorgon. Så innan de kan jag nog bröllops nörda och dock efter träningen med för då ska Jonas med mig till Hanna har jag bestämmt ;) hahha ja han får själv välja och har en egen vilja men jag var ju på fotbollen idag så han hänger med mig imorgon utan problem ;) dock är han också bröllops nörd, han pratar med en hel del om bröllopet och vissar ett stort intresse så de är inte illa nej nu var de massa om. Allt och inget. Ha en super nice kvällPuss Emma

Av Emma - 12 maj 2012 15:53

Mia här, en av Emmas tre tärnor. Första gästinlägget som jag skriver i Emmas blogg, och kanske även första gästinlägget överhuvudtaget i bloggen. Jag har nog aldrig fått så snabbt svar på ett sms som idag när jag frågade om Emma hade lagt märke till Bokias bröllopskampanj på Hansakompaniet: " Va! Nej måste dit och kolla imorgon”. Mindre än en sekund senare kommer nästa sms: ”Vet du när dom stänger idag”. Haha. Tänk att jag (som är lite off) upptäckte något som har med bröllop att göra före fanatikern? Jag tvivlar inte en sekund på att Emma funderade på att rymma från fotbollen och kiosken för att kunna besöka Hansa lite snabbare.  


Bröllopskollektionen var fin. Bestod av inbjudningar, bröllopskort, lådor, fotoalbum och böcker kring bröllop och att hålla tal. Jag ville också gifta mig för en stund. Det går i och för sig att köpa sakerna ändå, men tror dock att sambon hade blivit lite stressad och orolig. Räcker med att jag nästan köpte ett par bebisleopardskor idag. 


Nåja, nu ska jag fortsätta att göra Emma stolt och registrera mig på bröllopstorget. Trots att den blivande bruden ligger inne på en massa tips och kunskap kan det vara bra att efterforska lite själv. Har ju en möhippa att planera! Och hur mycket Emma än skulle vilja, så får hon aldrig vara delaktig i den biten, i alla fall inte 2013.


Måste avsluta detta alldeles för långa inlägget med lite beröm; Bra att du upptaterar lite frekventare nu. En bild eller två skulle vara trevligt :) Träning imorgon kl. 12.00. VAR VÄNLIG OCH STÄLL TVÅ KLOCKOR DÅ! Du var värd din extra sömn idag efter allt jobb och sociala engagemang, men imorgon räknar jag med dig ;) / Mia   

Av Emma - 12 maj 2012 15:15

Känner mig verkligen sm en blivande fotbaollfru. Är nere i kvarnby med Jonas och kollar alaget spela match och nej jag hänger inte alls med. Vet bara att just nu är det 2-1 till kvarnby. Men ja vad gör man inte för sin blivande man? Vill han kolla på matchen så kan jag ju hänga med ibland så jag iaf verkar lite intresserad. Dock har jag hand om att köra och handla och så till kiosken här vilket är jätte kul. Sen är de ju lite de att hade jag fattat mer av sporten hade jag säkert gillat den. Jag får se till att köpa boken Lär dig snacka fotboll så jag lär mig något hahha. Hade ju varit bra att kunna lite så man kan hänga med. Vill ju tycka att de är kul. Men nog om fotboll ikväll är de hockey som gäller och god mat bara jag och Jonas känns som evigheter sen vi bara var vi tvåors åt middag och umgicks hela dagen så de ska bli sjukt nice. Vi skulle höra med Jonas föräldrar med om dom kanakse ville prata lite över Skype idag uppdatera lite om bröllopet ;) hihi nicenice. Hittade en sida i dag men massa klänningar och även klänning till lilla Elin. www.festklänningar.se tror jag de var. Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards