urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Emma - 17 maj 2012 20:11

Mycket med bröllop nu med jobb jätte många som skall gifta sig som kommer in vilket är super kul. Så ja jag får ju en hel dos av bröllop där vilket är jätte kul sen för tillfälligt pratar jag ganska mycket bröllop hahah men de är ju så kul att prata om hitta idéer och lösningar. Nej nu börjar snart hockeyn och som den hockey tönt man är kan man ju inte missa de. Puss Emma

Av Emma - 17 maj 2012 00:09

Har kankse hittat en sömmerska som kan fixa till min klänning :) Japp så är de av ren slumpidag på jobbet. Hon hade prövat lite på jobb och sa att hon funderade på att så till de hon provade i samma menning säger hon att hon är sömmerska och snabb tänkt som jag är ibland frågade jag om hon har egen ateljé vilket hon hade och nästa fråga är om hon kan fixa till brudklännigar vilket hon kunde så jag fick hennes kort så skall höra av mig till henne . Sen så ska antagligen Jonas syrra Linda sy en cape som jag kan ha smsa och frågade om hon kunde göra de och de verkar som de då vi ska kolla tyg i sommar så gissa omm jag blev glad :) sen måste jag tacka för alla tipsen på var jag kan hitta en klänning detta uppskattar jag verkligen :) puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards