urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Emma - 27 maj 2012 20:47

Helgen gått. Har aldrig tid att blogga då. Fullt upp med massa annat som shoppning ;)


Köpte ju klänningen härromdagen jag ska ha på bröllopet i sommar. Snubblade över en kavaj på hm som jag ska ha till den. Sen är de bara dojor som med skall fixas =)


Gick även förbi en affär igår med halva priset på allt och som sut var rea dom ut vita paraflax så de blev nån såna. Man vill ju vara på den säkra sidan och när man ramlar över vita paraflax är de ju lika bra att bli till det är ju inte så vanligt =) Blev även en väska som jag nog kan ha till min brudklänning om inte så får ju mamma ha den =)


Så har varit lite bröllopsfynd nu i helgen.

Måste ven ta tag i fotograf, make up, och frissör... och blommer de måste bokas nu snart.... hmmm jajaj de löser sig

Var ju och blev sminkad på teh wellneesroom ocvh de var ju sjukt bra man ja vi får se =)


Ha en bra kväll


Puss

Emma



Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards