urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Emma - 13 maj 2012 22:05

Får börjar med att skriva att du var kul att ha två komentarer nu när jag öppnade bloggen :) idag blev det träning och jag kom inte försent bara nästan. Hahah. Efter de gick jag och Jonas upp till stan för att kolla in allt kul på hansa och som Mia skrev japp helt underbara grejor, köpte dock inget men där var en hel del och tänka på även Jonas gillade grejorna där :) efter det fortsatte vi vår promenad till expressohouse där satte vi oss för att dricka vars en kaffe och för att gå igenom vad mer som skall inhandlas till bröllopet och lite kostnader till detta. Jag kom fram till en sak iaf de är långt ifrån billigt med bröllop och jag som tänkte från början ett enkelt lite bröllop som vi vill ha de:) hahah Litet, nej de blir de inte, blir vi alla blir vi 76pers tror jag de var och då är de verkligen bara de närmaste typ. Enkelt ja ganska men sen vänder vi på de inget jag gör är enkelt hahah de ska vara på vårt sätt och jag har ju lite att allt måste ju slå alla andra av mina fester jag haft. Och då är de inte enkel dock tycker jag att vi är spar samma vi tänker inte bara en eller två gånger utan flera gånger och väljer budget alternativ då jag älskar så detaljer och allt som har med dekoration att gör så ja vi satsar ju en del på de vilket vi tycker är kul :) klänningen tycker jag själv att jag fynda måste dock sy om den lite i midjan då där sitter ett band som är för litet för klänningen jätte svårt att förklara men ja jag blir aldrig så smal ens om jag skulle banta och träna sjukt mycket. Då de är över mina revben och dom blir ju inte mindre utan har en Gdansk bred benbyggnad. Gud vad jag skriver massa hahah. Men är helt inne i detta nu ju. Får bli lite flera ord imorgon :) nu är de mys med Jonas som gäller ha en underbar söndagskväll :) puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards