urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

Lite bilder ;)

Av Emma - 19 maj 2012 12:04

Då har man iaf ändrat uppfattningen om ciderella i malmö mycket trevligare nu idag när jag var där än alla andra gånger jag varit där. Fanns dock inte så mycket jag behövde så att säga men ska man ha en brudklänning så passa på nu när dom har utförsäljning =) Sen fanns där massvis med underbara snygg balklänningar och så men men då de heller ej är något jag behöver så kom jag där ifrån med endast en grej. Tänkte dock att jag ska kolla in skor där lite senare när dom fått in lite fler, så ta mig en jack i hela malmö för att leta skor ha ju dock ett par hemma men ska se om jag lyckas att gå in dom de hade varit super bra om de funka att gå in dom för älskar den rosa färgen ;)( vet att den menningen blev med lite kostig svenska men men)


Har har bröllopstårtsmakning i morgon hemma hos mig och Jonas till ett par som gifter sig den  4 agu så hoppas på att dom gillar vad jag har att erbjuda och att dom blir nöjda =)

Sen har jag fått bekreftat den jag ska gör den 7 juli vilken smak och så =) Så har jag tur så blir de två bröllopstårta i sommar att fixa annars blir de iaf en =) Känns jätte kul att jag blir tillfrågad om jag vill göra då jag fortfarande brinner för konditori/bagar yrket men kommer ju aldrig att kunna ha de som ett riktigt jobb igen utan de är min hobby och tänk vilket gund jag fått till min hobby  3årig gymnsie utbildning 1 år extra utbildning för att ta mitt gesällbrev och efter de jobbat på massa ställe och haft mitt eget företag det är inte helt illa för att bara ha de som hobby =P heheh men de är kul att jag iaf kan ha de vid sidan och inte helt har behövs lägga ner de=)


 


Denna helt undebara korna var de jag fyndade idag skulle ha kostat 320kr men de var 50% så jag är mega nöjd =)


Jag hade ju valt en känning jag tänkte ha på bröllopet i sommar men har ju kommit fram till att de antagligen är för kort. Men ska på 25årsfest ikväll så då blir de att slänga på sig klänningen =)

























Visst är den super snygg =)


Puss Emma
































 
 
Ingen bild

Lisa

19 maj 2012 20:58

Tänkte otippat nog (för att komma från mig) tipsa om nåt bröllopsrelaterat. På Feel d'sign i Malmö kan man få håret och naglarna bröllopsfixade, samtidigt som de har en som kan sminka en inför bröllopet, och en fotograf som tar foton! Dvs allt på ett ställe. I alla fall värt att kolla upp tycker jag. :) Jag känner Nicole, frisören, det är därför jag vet detta... om du undrade. :P kram

Emma

20 maj 2012 18:43

hehe okej, ja en tack för tipset. Ska kolla upp de då låter ju inte helt fel =)

Kram

 
Ingen bild

Ellie

20 maj 2012 22:41

Super fin krona!!! Kram

Emma

21 maj 2012 09:49

Tack, kunde inte motstå den:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards