urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 28 november 2012

Stickat siden, save the date

Av Emma - 28 november 2012 18:21

Då har det varit jobb igår och idag hela dagar :) vilket är jätte kul :)

Efter jobb igår träffade jag Mia och gick en sväng med henne. Träningen måste ju komma igång på allvar nu detta funkar inte vi var jätte duktiga innan sen hände något men nu ska vi på det igen :) så det kommer bli skit bra :)

Sen bara en månad idag till vi flyger till London ska bli så himla kul att träffa Gustav och Charlotte och att Mia och Richard ska med och även Jessica och Joakim kommer över och firar nyår. Kommer bli toppen ser verkligen fram emot det :)

Sen net nog med det bara 2 månader snart kvar till man är fru istället, det är sjukt riktigt sjukt. Men ja ska bli så kul och jag ser såå fram emot bröllops dagen. Dock är där lite grejor vi ligger back med men ja inget som vi inte hinner ikapp snabbt :) sen ska det bli så kul att med alla som kommer ner till Malmö. Längtar jätte mycket efter att Jenny ska komma ner då vi träffas så sällan men de ska bli så kul att hon kommer ner.

För er som vill se våra save the date så kan ni gå in här http://savethedate.bloggplatsen.se/


För ett tag sedan var vi på chantelle kväll med jobbet och då fick vi vars en bh för att prova. Och gissa om jag både blev glad och nöjd :) (bild kommer på den)

Har ju även passat på att köpa massa fint stickat siden nu på jobbet då vi har 20% på allt stickat siden och vill man skämma bort sin kropp är det just stickat siden du skall ha närmast huden. Värmer när du fryser och kyler när du är varm. Har nu underklänningar och även linne och shorts i de och jag bara älskar att ha de på mig känslan av det mjuka och sköna :) sen har jag även köpt ivory färgade typ leggings som jag tänkte ha under bröllopsklänningen om det är kallt ;) smart va?

Puss emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards