urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Emma - 11 november 2012 23:04

Hel dag med mamma idag :) super mysigt o kul. Blev att jag först åt frulle hos mamma sen tog v bussen till stan :) och inser att allt är typ stängt o öppnar inte fråns tio men dock hade Åhléns öppet så gick en bra stund där inne :) mamma köpte en super söt klänning till mig. Röd och enkel men söt. Kommer bild en dAg på den.

Sen gick vi till smart bay och där var en massa fint o kul men blev bara att mamma köpte lite änglar typ. Efter de till hands där vi gick in i en klock och smyckes butik och mamma köpte förSenad födelsedags present till mig och jonas jätte snyggt i brunt till Jonas med armband o halsband och jag fick en pärla i silver kedja som var super fin som jag ska ha på bröllopet :)

Efter stan blev det en snabbis till Mobilia och in på jobb för att köpa presenter. Sen hem till mormor o Bengt o fira Farsdag med lite fika.

När vi varit där blev det en runda till kyrkogården och lämna blommor till morfar :) o sen blev det ett varv på Emporia där vi avslutade med ett besök med god mat på vapiano.

Och väl hemma skulle vi gå o sätta upp lappa om Disney on ice och Tyskland med föreningen så det gjorde vi lite snabbt o efter de bada våra mysiga katter o städa badrummet o sen lite vals övning på de :)

Och sen så får jag skriva grattis till Jonas mamMa o blivande svärmor som blev ett år äldre idag :) grattis Karin :)

Och nu är de tven som gäller. Kan ju även skriva att mitt blåmärke ser hemskt ut knäet känns lite o lite mörbultade känner jag mig även idag men tack för att iprem finns och att det inte är värre har mest ont i min ena arm som jag typ har sträckt, lite gnälla får man ;)








Puss Emma

Av Emma - 11 november 2012 23:04

Hel dag med mamma idag :) super mysigt o kul. Blev att jag först åt frulle hos mamma sen tog v bussen till stan :) och inser att allt är typ stängt o öppnar inte fråns tio men dock hade Åhléns öppet så gick en bra stund där inne :) mamma köpte en super söt klänning till mig. Röd och enkel men söt. Kommer bild en dAg på den.

Sen gick vi till smart bay och där var en massa fint o kul men blev bara att mamma köpte lite änglar typ. Efter de till hands där vi gick in i en klock och smyckes butik och mamma köpte förSenad födelsedags present till mig och jonas jätte snyggt i brunt till Jonas med armband o halsband och jag fick en pärla i silver kedja som var super fin som jag ska ha på bröllopet :)

Efter stan blev det en snabbis till Mobilia och in på jobb för att köpa presenter. Sen hem till mormor o Bengt o fira Farsdag med lite fika.

När vi varit där blev det en runda till kyrkogården och lämna blommor till morfar :) o sen blev det ett varv på Emporia där vi avslutade med ett besök med god mat på vapiano.

Och väl hemma skulle vi gå o sätta upp lappa om Disney on ice och Tyskland med föreningen så det gjorde vi lite snabbt o efter de bada våra mysiga katter o städa badrummet o sen lite vals övning på de :)

Och sen så får jag skriva grattis till Jonas mamMa o blivande svärmor som blev ett år äldre idag :) grattis Karin :)

Och nu är de tven som gäller. Kan ju även skriva att mitt blåmärke ser hemskt ut knäet känns lite o lite mörbultade känner jag mig även idag men tack för att iprem finns och att det inte är värre har mest ont i min ena arm som jag typ har sträckt, lite gnälla får man ;)








Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards