urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Emma - 10 november 2012 14:46

Var på egblomman igår o beställde blommor så nöjd jag är :) riktigt hög service och super trevlig och det ett bra pris kan man begära mer?

Så det känns skönt att kunna bocka av en till grej på listan :))

Idag är det invigning på Sandra o Jens café kaffe&sånt i Svedala :) så själv har man varit här sen kl 7 imorse och hjälpt till. Så himla kul :) dock så ramlade jag när jag gick till bilen imorse så ett blått smalben o ett riktigt svullet knä som gör ganska ont har man nu. Men ja jag klare iaf fram till typ två så ku håller vi tummarna på att det går över i natt :) eller iaf blir bättre :) men vi får ju se :)

Men mitt budskap idag är iaf missa inte kaffe&sånt dom bjuder alla pappor på latte imorgo. :) och givetvis kolla in deras. Fina present hörna o för att inte glömma deras goda frukostbuffe.

Deras öppettider är måndag till fredag 8-18
Lördagar 9-16
Även visSa söndagar.
Ni kan gå in o gilla dom på Facebook

Lite bilder från cafet även från deras frukostbuffe


Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards