urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

Brukar inte gnälla på andra men nu gör jag

Av Emma - 7 oktober 2012 23:21

Brukar inte bry mig om inlägg som gnäller på andra men nör kag läste detta blev jag sjukt irriterad http://www.brollopstorget.se/Forum-1-96/m4231396.html
Och som ni ser har jag kommenterat detta och min kära iPad har stavat själv igen, heheh. Menmen sånär de.
Är det något jag kan bli riktigt arg på är det när folk gnäller på andra hur dom stavar. Om det stör er så himla mycket så läs det inte och än mindre kommentera det. Ni som följt min bloggar under åren( har ju haft 5-6 st) vet att jag absolut inte kan stava, men var gör de. Ni läser och avvepterar detta. Och är där något som är riktigt illa brukar ni slänga in en "kul" kommentar om detta och då är det offras från någon jag vet vem de är. Men i vilket fall som sluta gnälla på hur folk stavar. För kan man läsa ser man offras vad det stå ändå.

Sen vänd på det, det kan vara en människa som kankse mår jätte dåligt av att inte kunna stav helt 100 så får denna person ett påhopp. Inte alls okej. Du säger/ skriver ju inte till folk om du tycker dom är för fula.

Ha en bra kväll

Puss Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards