urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Emma - 7 oktober 2012 23:21

Brukar inte bry mig om inlägg som gnäller på andra men nör kag läste detta blev jag sjukt irriterad http://www.brollopstorget.se/Forum-1-96/m4231396.html
Och som ni ser har jag kommenterat detta och min kära iPad har stavat själv igen, heheh. Menmen sånär de.
Är det något jag kan bli riktigt arg på är det när folk gnäller på andra hur dom stavar. Om det stör er så himla mycket så läs det inte och än mindre kommentera det. Ni som följt min bloggar under åren( har ju haft 5-6 st) vet att jag absolut inte kan stava, men var gör de. Ni läser och avvepterar detta. Och är där något som är riktigt illa brukar ni slänga in en "kul" kommentar om detta och då är det offras från någon jag vet vem de är. Men i vilket fall som sluta gnälla på hur folk stavar. För kan man läsa ser man offras vad det stå ändå.

Sen vänd på det, det kan vara en människa som kankse mår jätte dåligt av att inte kunna stav helt 100 så får denna person ett påhopp. Inte alls okej. Du säger/ skriver ju inte till folk om du tycker dom är för fula.

Ha en bra kväll

Puss Emma

Av Emma - 7 oktober 2012 12:04

Då ska man ha plastburk party idag :) ska bli jätte kul var ett tag sen sist :) sen ska det bli ännu roligare då det är Vivan som håller i det.
Vi blir väl runt tio st som skall vara med på de. Och jag har provbakat bröllopstårtan så den får dom som är med idag prov smaka :) så ska bli jätte kul.

Sen efter det blir det en tur till Ikea med mamma.

Häromdagen var jag och några andra tjejkompisar på Ullared för att handla lite smått och gott. Handlade presenter till Pontus nu när han fyller två nästa lördag och så handlade jag present papper. Och massa annat som jag tyvärr inte kan skriva om än :)

Igår var jag, Jonas, mamma, mormor, Bengt, Anna, Nobbe och Alvin på svaneholmsslott och åt en afternoon te. Så himla trevlig och så mysigt. Då det regnade utanför slottfönsterna blir det bara mys faktor delux. Vi var där och firade min födelsedag, istället för att ha det hemma blir ju ändå det samma i pengar. Så kan ju passa på att skriva tack för en trevlig dag igår och tack alla som grattade mig på min födelsedag :)

Vad bjuder veckan på då? Jobba såklart :) vilket bara är sjukt kul, ni har i te missat att twilfit fyller 90år i år och dom har speciella produkter för att fira detta? www.twilfit.se

Sen är det ju att träffa massa vänner eller iaf försöka få in de. Någon dag ska jag hem och kolla revange med ladda på TV3 play. Sjukt bra serie. Sen i helgen är det först kalas för Pontus som blir 2år. Sen på kvällen så är det sedan länge bestämmt med personalfest på mobilia. Så tyvärr kan jag i te gå på Beas 25 årsfest. Men ska ju baka tårta till henne iaf vilket ska bli jätte kul :) hon fyller ju 25år på fredagen:)

Sen idag måste jag och Jonas skicka ut de sista inbjudningarna till bröllopet som vi glömt att skicka ut...är ju en del som tackat ja men långt ifrån alla :)

Men jag blir ju givetvis glad om alla kan komma. Men jag är nöjd så länge Jonas säger ja och jag får ha min fina klänning sen är allt annat en stor bonus :)

Och vi avslutar med en bild på mig:) hehe


Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards