urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Emma - 1 oktober 2012 22:53

Det är bar att skriva grattis till twilfit som fyller 90 år i år

Och har är en länk där ni kan se bakom kulisserna när dom fotar våra modeller http://www.twilfit.se/blog/behind-the-scenes

Riktigt snygga bilder som ni kan se i twilfit butikerna nu :)

Puss Emma

Av Emma - 1 oktober 2012 22:53

Det är bar att skriva grattis till twilfit som fyller 90 år i år

Och har är en länk där ni kan se bakom kulisserna när dom fotar våra modeller http://www.twilfit.se/blog/behind-the-scenes

Riktigt snygga bilder som ni kan se i twilfit butikerna nu :)

Puss Emma

Av Emma - 1 oktober 2012 20:34

Ny månad nya tag :)


Börjar med att skriva grattis Linnea som fyller år idag :)

Sen lite uppdatering om allt annat.

Jonas hittade kostym till bröllopet nu i helgen vilket var nice och den var så himla fin på han.
Jag provade min klänning igen idag och ja. Den sitter ju som innan dock lite större över brösten, kom även fram till att jag nog inte kommer kunna ha bh under den. Menmen. Jag har iaf en wonderbra om. Jag kan ha någon.

Imorgon är det exat 4månader kvar och det känns som vi har koll på läget.
Eller rättare sagt just nu har vi koll på läget.
Dock känns de som de är mer och fixa men nej det har vi inte.

Puss Emma

Av Emma - 1 oktober 2012 20:34

Ny månad nya tag :)


Börjar med att skriva grattis Linnea som fyller år idag :)

Sen lite uppdatering om allt annat.

Jonas hittade kostym till bröllopet nu i helgen vilket var nice och den var så himla fin på han.
Jag provade min klänning igen idag och ja. Den sitter ju som innan dock lite större över brösten, kom även fram till att jag nog inte kommer kunna ha bh under den. Menmen. Jag har iaf en wonderbra om. Jag kan ha någon.

Imorgon är det exat 4månader kvar och det känns som vi har koll på läget.
Eller rättare sagt just nu har vi koll på läget.
Dock känns de som de är mer och fixa men nej det har vi inte.

Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards