urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Emma - 3 oktober 2012 22:25

Tack alla som grattat mig idag :)
Alltid trevligt att folk skriver till en eller smsar eller ringer.

Eftermiddagen bjöd på axfood sen hem till mamma på middag.
Och Jonas gjorde en tårta till mig :) duktig sambo jag har. Kunde dock inte hålla mig för skratt när han höll på att baka den. Men kan ju säga att det är svårt att hålla sig borta från köket när han gör det jag kan :) riktigt jobbigt.

Är dock lite lite förkyld igen, men inte värre än att jag överlever :)

Imorgon ska jag brumma i väg med Sandra en runda. Sen på kvällen blir det bara att slappa och kolla revenge hemma hos mamma. Sjukt bra serie med massor av spännande grejor som händer i den.

Åter igen tacksamma som grattat mig idag :)


Puss Emma

Av Emma - 3 oktober 2012 14:40

Började dagen med att Jonas sjöng för mig och katterna kollade skumt när Jonas ylade ;) hahah

Dock var det en hel del sms som ramlade in under morgonen vilket uppskattas :)

Sen var det iväg på utbildning med jobbet ute på Burlöv center vilket var givande och kul att träffa massa twillor :) där dom hurrade och jag fick en flaska vin av mina arbetskamraterna, det uppskattas :)
Sen en snabbis in på jobb och tog en dricka och nu är jag i Trelleborg hos bästa Sandra och storebror och slappar :)

Vi får se vad resten av dagen bjuder på :)

Måste ju skriva grattis till lillebror med som fyller 21 idag så grattis Marco :)

Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards