urenbrudssynvinkel

Alla inlägg under januari 2012

Av Emma - 2 januari 2012 15:15

http://www.brollopstorget.se/Brudpar/jonasochemma/ Den sidan kan ni gå in och kolla lite på men dock är det denna bloggen som gäller i första hand. De är bara lite ren fakta och tänkte de var en kul sida att lägga upp :) puss Emma

Av Emma - 1 januari 2012 16:49

då kan man äntligen säga vi ska gifta oss nästa år =) Känns ritigt nice att kunna säga de =)

sÅ HUR HAR DE NU GÅTT MED EFTERNAMN, VI HAR 3STYCKEN PÅ G SOM VI SKALL SKICKA IN OCH SE OM VI FÅR GODKÄNDA. Nu råkade det bli stora bokstäver mitt i allt jaja. Men ja vi ska skicka in och se om de blir godkänt. Så kommer inte avslöja här och nu vad de kan bli för något utan ni får hålla ut. Vet inte ens om vi kommer gå ut med de innan bröllopet ens de får vi se =) Dopck så kommer ju nära och kära att få veta de =P Vi har även funderat lite kring maten och de lutar mot italien vilket är super gott om ni fårgar mig =) Men de kan juu  ändras många gånger till. Vi har även kommit på vad vi vill ha för tårta så ja. Känns som allt sånt börja falla på plats. Men vi kämpar fortfarande med vår kära gästlista... menmen vi har ju iaf några som är säkra och några vi funderar lite till på =) Vi får se hur de blir =)JAg var även inne  härromdagen och kollade lite tärnklännigar och tänkte länka till dessa men nej de vill inte alls som jag så därför blev de tyvärrr inga länka menmen de kommer =) Känns som allt handlar om bröllop just nu men de är ju så kul =) Sen är de bröllopsmässor nu i slutet av månaden och början på nästa så gissa om man ska dit =) PUss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards