urenbrudssynvinkel

Alla inlägg under januari 2012

Av Emma - 21 januari 2012 18:14

Var hemma hos en barndomskomips i veckan och hon ska gifta sig i sommar sp var massa bröllopstårta där. Sen i Oregon är de bröllopsmässa på Hilton. Förlåt den dåliga uppdateringen ska ta mig tid att uppdatera minst en gång om dagen som jag har sagt innan:) Puss Emma

Av Emma - 18 januari 2012 21:39

Så, då bLev de träning idag med :) nicenice hängde dock inte med lika bra som igår men de löstes ju sig :) ska iaf fortsätta med detta med så man kan komma inom och Gud vad bra man känner sig efter träningen :) så lite närmre rött kropp till bröllopet är man ju även jag bara tränat två gånger känns de så skönt och de känns att jag saknat att träna något. Menmen nog med träningen. Har handlat lite till inbjudningskorten idag och även placeringskort är in handlade :) dom har total utförsäljning på gallerix på mobilia så då får man ju passa på :) Mamma har även bokat biljett till mig och mamma på söndag när de är bröllopsmässa på Hilton:) me like :) Mia kankse med ska med så får kolla med henne i morgon hur hon gör om hon skall med. Hade varit ball om Mia med kunde hänga på tycker jag :).Puss Emma

Av Emma - 18 januari 2012 21:39

Så, då bLev de träning idag med :) nicenice hängde dock inte med lika bra som igår men de löstes ju sig :) ska iaf fortsätta med detta med så man kan komma inom och Gud vad bra man känner sig efter träningen :) så lite närmre rött kropp till bröllopet är man ju även jag bara tränat två gånger känns de så skönt och de känns att jag saknat att träna något. Menmen nog med träningen. Har handlat lite till inbjudningskorten idag och även placeringskort är in handlade :) dom har total utförsäljning på gallerix på mobilia så då får man ju passa på :) Mamma har även bokat biljett till mig och mamma på söndag när de är bröllopsmässa på Hilton:) me like :) Mia kankse med ska med så får kolla med henne i morgon hur hon gör om hon skall med. Hade varit ball om Mia med kunde hänga på tycker jag :).Puss Emma

Av Emma - 17 januari 2012 22:12

Japp då var första träningspassaet avklarat och så kul :) jag gillade de skarpt. Bodybalance heter de och jag tyckte de var super bra och de gjorde Mia med så vi blev nöjda och har bokat fler pass :) i Oregon är de bodystep som äldre så får se hur de blir :)Puss Emma

Av Emma - 17 januari 2012 12:12

Då har jag bokat tid på ateljémb för att prova bröllpsklänning i feb så de ska bli nice. Hoppas jag hittar någon där. Annars har jag ju hittat en som jag gillar på romantica här i Malmö :) sen är de bröllopsmässa i helgen på Hilton, som jag ska gå på :) ska blir kul att gå på den. Var ju på slagt förra året och även den skall jag gå på kår men först är de Hilton :)

Av Emma - 16 januari 2012 22:44

Inget bra detta ingen uppdatering ju,,men igår var jAg så trött så de fanns inte en chans att jag skulle uppdatera. Menmen träffade visan. Igår en av tärnorna vilket var jätte kul blev inte jätte mycket bröllopsprta utan massa anat som var kul :) idag har jag hängt med Sanna och de var heller inte massa bröllop utan massa annat, heheh. Men imorgon börjar allvaret med kilona mot bröllopet hahha, nej men jag och Moa skall börja träna och jag har satt uppp mitt mål som inte känns helt dumt att nå om ett år då de bara är7 kg jag vill tappa så är jag nöjd :) men vi får se så de är vågen mot bröllopet då. Heheheh. Puss Emma

Av Emma - 14 januari 2012 00:44

Japp, hann inte uppdatera under dagen så får bli nu istället :) vi skulle ju kolla kyrka idag igen men dominier från jobb så jag har jobbat istället. Så vi får ta de nästa vecka ska även ringa ateljémb och boka tid då. Sen en kl sak är att blivande svärmor kanske kommer ner till en av bröllopsmässorna. Vilket ska bli jätte kul :)

Av Emma - 12 januari 2012 19:10

Då var man och kollade en av kyrkorna idag :) vi var i Bunkeflo och jag gillade den måste jag säga det var över förväntan så de är inte illa. Efter de skulle vi kolla in fosiekyrka men där var begravning så får se om vi kanka ske ta de i morgon :) vi bestämde oss. För att köra och kolla på lolkalen vi kanske vill ha och den var med bättre av vad både jag och Jonas trodde så de gillas.. Den blir inte söder heller utan passar vår kassa så de är nice nice nice :) blev inring till jobb så längre med bröllopsplaner och prat har vi ej hunnit idag. Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards