urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Emma - 9 januari 2012 10:43

Japp, då pratade vi lite om kyrka och så igår och ska följa rådet vi fick att åka ut och kolla på dom och känna hur de känns och vilken som passar oss bäst :) så vi får väl se om vi kan ta tag i de nu i veckan :) vi pratade även lite om lokal att ha festen i och kom fram till att vi inte har några direkta krav där heller. Då vi inte har budget att ha de på ett slott. Annars hade de varit krav men nu kan vi inte de. Så vi har kollat upp vissa och ska åka och titta på dom med. Man kan ju göra mycket fint med dekoration. Jag har även mailar ateljémb för att jag vill boka tid där och pröva klänningar så får se när de blir av men jag kände de var nog bäst att höra av sig till dom innan bröllopsmässorna här nere dra igång sen lär de ju blir svårt att hitta tid. Har även börjat skriva på en önskelista, de tycket till och med jag är tidigt men så kom jag på att de är bättre att skriva upp när man kommer på än försöka att komma på sen. Så där är nog 4-5 grejor redan:) Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards