urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Emma - 11 januari 2012 20:50

Av Emma - 11 januari 2012 20:40

Måste berätta. Åkte. Bil innan och. Mina händer eller rättare sagt fingrar svullnar upp emellan åt och jag vet inte varför så jag tog av min förlovningsring för de gjorde ont, gissa vad som händer jag tappar den i bilen..... Inte kul detta så nere i mammas mörka garage fick jag krypa ner vid sätet och försöka hitta ringen med hjälp av blixten på mobilen, hur lätt är de.... Men som tur vad hittade jag den så blev nöjd och glad. Vet inte riktigt hur jag skulle tala om de för för Jonas att min ring ligger någonstans i min mammas bil...sen innan dess skulle vi iväg och kolla på kyrkor och när vi kommer dit visar det sig att kyrkorna i Malmö stänger tre som dom var låste. Vi skall göra ett nytt försök imorgon iaf :) sen kan ju ju med berätta även om jag inte pratar om vikt. Så mycket att både jag och Jonas vill ju tappa några kg till bröllopet och de försöker vi ju givetvis göra redan nu ju :) jag har sen i oktuber gått ner ca 5 kg så är väldigt glad över detta då jag inte gjort någoting direkt för att påverka de men än börjat jobba lite. Så de är även en sak som skall göras till bröllopet. Dock är de inget jag kommer skriva jätte mycket om. Men jag och Mia är ute och går minst 2 gång i veckan och vi ska även börja träna pass på gymmet så de kommer blir bra detta :) heja oss :p vad kan jag mer berätta idag? Hmm.... Jo hämtade ju ut lite packet idag....och jag blev nöjd med vad jag såg men tänker ändå inte avslöja än vad de var i så ni får vänta med de till iaf efter helgen innan dess säger jag inget hehe. Puss Emma

Av Emma - 11 januari 2012 10:24

Så då ska man hämta ut lite grejor idag på posten soms rör bröllopet ska bli kul och intressant. Säger inte vad de är fråns ju vet de funkar. Och de får jag förhoppningsvis veta denna eller nöta vecka :) nicenicekänner jag. Tänkte även kolla kyrkor idag :) om Jonas pallar ;) sen skulle blivande svärmor kolla upp om hon kunde komma ner till någon av bröllopsmässorna så de får vi med besked på idag tror jag. Så vi håller timmar för att hon kan hade ju varit super kul :) puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards