urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

Stängd kyrka?

Av Emma - 11 januari 2012 20:40

Måste berätta. Åkte. Bil innan och. Mina händer eller rättare sagt fingrar svullnar upp emellan åt och jag vet inte varför så jag tog av min förlovningsring för de gjorde ont, gissa vad som händer jag tappar den i bilen..... Inte kul detta så nere i mammas mörka garage fick jag krypa ner vid sätet och försöka hitta ringen med hjälp av blixten på mobilen, hur lätt är de.... Men som tur vad hittade jag den så blev nöjd och glad. Vet inte riktigt hur jag skulle tala om de för för Jonas att min ring ligger någonstans i min mammas bil...sen innan dess skulle vi iväg och kolla på kyrkor och när vi kommer dit visar det sig att kyrkorna i Malmö stänger tre som dom var låste. Vi skall göra ett nytt försök imorgon iaf :) sen kan ju ju med berätta även om jag inte pratar om vikt. Så mycket att både jag och Jonas vill ju tappa några kg till bröllopet och de försöker vi ju givetvis göra redan nu ju :) jag har sen i oktuber gått ner ca 5 kg så är väldigt glad över detta då jag inte gjort någoting direkt för att påverka de men än börjat jobba lite. Så de är även en sak som skall göras till bröllopet. Dock är de inget jag kommer skriva jätte mycket om. Men jag och Mia är ute och går minst 2 gång i veckan och vi ska även börja träna pass på gymmet så de kommer blir bra detta :) heja oss :p vad kan jag mer berätta idag? Hmm.... Jo hämtade ju ut lite packet idag....och jag blev nöjd med vad jag såg men tänker ändå inte avslöja än vad de var i så ni får vänta med de till iaf efter helgen innan dess säger jag inget hehe. Puss Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards